برندسازی

ارکان اساسی پیشرفت یک برند

ارکان اساسی پیشرفت یک برند
5 امتیاز از 1 رای

شاید تا کنون اسامی زیادی از برندهای معروف را شنیده باشید . عامل های بسیاری برای معروف شدن یک برند وجود دارد. در این بحث سعی داریم ۲ رکن اصلی آن را برایتان بازگو کنیم. این دو مقوله ، خصوصیات مشترک برندهای معروفیست که روز به روز بر پیشرفت خود می افزایند.

تبلیغات و کیفیت ، دو رکن اساسی پیشرفت یک برند به حساب می آیند. در ایران شاید نام برندهایی همچون هاکوپیان یا پاتن جامه به گوشتان خورده باشد. معمولا این برندهای معروف از تبلیغات رسانه ای ، استفاده کرده و برند خود را در ذهن ها جا انداخته اند. اما تنها تبلیغات کافی نیست.

زمانی تبلیغات شما کارساز خواهد شد که در محصولاتتان ، کیفیت ، حرف اول را بزند. تبلیغات محصولات بی کیفیت ، باعث به هدر رفتن هزینه تبلیغات می شود. خود کیفیت میتواند تبلیغی مفید برای محصولاتتان باشد.

تبلیغات موثر:

برای بازدهی هر چه بیشتر تبلیغات ، باید روی تاثیر تبلیغات مانور داد. استفاده از شعار مناسب یکی از موارد تاثیر گذار روی مخاطب است. شعار تبلیغاتی ، باید کوتاه ولی اثر گذار باشد. برای انتخاب یک شعار تبلیغاتی ، بهتر است با مشاوران خبره در زمینه تبلیغات مشورت نمود.

کیفیت ،جایگزین تبلیغات:

همانطور که گفته شد ، کیفیت محصولات میتواند تبلیغی موثر برای شما باشد‌ . با سر زبان افتادن کیفیت کالاهای شما ، به مرور مخاطبان شما بیشتر می گردد و سیر صعودی پیدا می کند. این مورد برای گروه هایی که توانایی هزینه برای تبلیغات را ندارند بسیار مفید است.  البته نا گفته نماند که کیفیت خوب ، قدرت این کار را ندارد. کیفیت باید در حد عالی چه بسا بیشتر باشد تا چنین تاثیر زیادی را روی مخاطبین بگذارد.

قیمت در کنار کیفیت:

سعی کنید در کنار کیفیتی که ارائه میدهید، روی قیمت کالاهایتان هم توجه داشته باشید. مسلما کیفیت در کنار قیمت است که محصولات را سر زبان ها می اندازد. این روزها با افزایش روزافزون دانش و سطح فکری اجتماعی ، مردم به برندی رو می آورند که از لحاظ کیفیت و قیمت ، از سایر رغبا برتری داشته باشد.

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *