روچی تی وی

اسرار برندهای بزرگ دنیای مد(قسمت اول)

اسرار برندهای بزرگ دنیای مد(قسمت اول)
به این مقاله امتیاز دهید

برندینگ در صنعت پوشاک یکی از اصلی ترین مشکلات این کسب و کار در ایران است.

کیفیت محصولات ایرانی امروزه با محصولات خارجی رقابت می کند و بعضا بهتر از آن ها نیز می باشد ولی سوال اینجا است که چرا افراد از بین یک لباس ایرانی و همان لباس با برند خارجی در اکثر مواقع برند خارجی را انتخاب می کنند؟ 

چرا برخی از برند ها با اینکه از نظر کیفیت با بقیه محصولات تفاوتی ندارند اما بسیار گران قیمت تر هستند؟ و جالب این است که افراد عادی با درآمد های متوسط اقدام به خرید از این برندها می کنند! 

آیا پوشیدن این برندها باعث می شوند که هویت و شخصیت ما از دید دیگران تغییر بکند؟ برای مثال برند نایک به عنوان یک برند باحال و سرشار از انرژی شناخته می شود ولی پوشیدن این برند باعث می شود که بقیه افراد این صفات را برای ما نیز به کار ببرند؟ 

ولی چگونه این برندها این ذهنیت را در ما به وجود آورده اند؟

در این مستند شما با هویت برندهای مشهور پوشاک مانند louis vuitton, burberry, BOSS, Levis, SuperDry و بسیاری از برندهای دیگر آشنا می شوید و از نزدیک خواهید دید که چگونه این برند های ذهن افراد را تسخیر کرده و کسب و کار پوشاک خود را گسترش داده اند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *