خرازی, راه حل های تولید, مد و پوشاک

اهمیت خرج کار لباس در تولید

اهمیت خرج کار لباس در تولید
به این مقاله امتیاز دهید

خرج کار لباس چیست؟

خرج کار لباس یک اصطلاح است که برای افکت و تزئینات یک لباس به کار می رود . خرج کار لباس شامل موارد زیادی می گردد که در تولید پوشاک اهمیت زیادی دارد . مارک های پشت یقه ، دکمه ها، تگ ها و آویزها ، زیپ ها ، نوار های مختلف و …. جزو خرج کار یک لباس به شمار می آیند .

خرج کار لباس چه استفاده ای در تولید پوشاک دارد ؟

خرج کار لباس برای اهداف زیادی به کار گرفته می شوند . از جمله آن ها قابل استفاده کردن لباس ، دادن جلوه ای زیبا ، معرفی برند و مارک و موارد اینچنین . مثلا یک شلوار یا بلیز برای قابل استفاده شدن احتیاج به زیب و دکمه و برای زیبا تر شدن احتیاج به افکت هایی همچون مارک  و تگ دارد یا معرفی برند و شناسنامه یک لباس را می توان از طریق خرج کار به آن اضافه کرد.

 

آیا خرج کار لباس اهمیت دارد؟

مسلما جواب آری می باشد. خرج کار یک لباس دارای اهمیت بسیار ویژه ای در تولید پوشاک دارد. خرج کار بیان کننده ناگفته های یک لباس است و در سیر تولید و فروش پوشاک ، تاثیر قابل توجهی دارد.  با خرج کار می توان جلوه ای بی نظیر را در محصول ایجاد نمود و به جذابیت آن افزود. یک خرج کار خوب به لباس اعتبار ویژه ای می دهد  و روی نگاه مشتری تاثیر گذار است.

 

 

 

لباس خوب با خرج کار خوب

خرج کار لباس همانطور که گفته شد بیان گر ناگفته های یک لباس است و باعث ایجاد ذهنیت در خریدار می شود پس باید در تولیدات از خرج کاری مناسب استفاده کرد . اما یک خرج کار خوب چه مشخصه هایی دارد؟ خرج کار باید با لباس تناسب و هماهنگی داشته باشد . استقامت و دوام مناسب ، زیبایی و خلاقیت  در طراحی  از مواردی است که در ارزشیابی یک خرج کار اهمیت ویژه ای دارد.

 

اگر صاحب برند هستید

برای صاحبان برند توصیه می شود از خرج کار های سفارشی استفاده شود . با هک شدن برند روی خرج کارها، محصول شما در دید مشتریان اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد و همچنین  این کار باعث تبلیغ برای یک برند است.

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

4 دیدگاه در مورد “اهمیت خرج کار لباس در تولید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *