اعلامیه

ایتالیا هم از پس چین برنیامد

ایتالیا هم از پس چین برنیامد
به این مقاله امتیاز دهید

نماینده صنعت خرده فروشان کفش ایتالیا اظهار داشت، فروشندگان و خرده فروشان اروپائی به رغم اعمال حق گمرک و تصویب قوانین جدید در مورد آنتی ـ دامپینگ (ضد بازارشکنی) توسط اتحادیه اروپا مایلند که محصولات چینی در نمایشگاه صادرات شرکت داده شوند.

حضور ماسیمو دوندا، ریاست شرکت فدرکالتزا توره که ۱۲۰ سال سابقه خرده فروشان در صنعت کفش ایتالیا را به یدک می کشد، در نود و نهمین نمایشگاه کالاهای صادراتی چین باعث قوت قلب تولیدکنندگان چینی کفش می باشد.

سخنرانی او با عنوان ”آیا صنعت کفش چین پیشرفتی خواهد داشت؟ باعث شادی حضار خصوصاً چینی ها شد. دوندا در سخنرانی خود اینگونه بیان کرد: ”صنعت کفش چین مراحل ترقی و پیشرفت خود را طی می کند.“

وی در گفت وگوی اختصاصی اش با خبرنگاران زین هوآ در محل برگزاری نمایشگاه واقع در دانگوآن گفت: ”قیمت پائین و مناسب یکی از فاکتورهای مثبت محصولات چینی است“. علاوه بر این، چین می تواند صنعت کفش خود را از نظر طراحی، نیروی کار و ابداعات روز به روز ترقی دهد.

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *