ایده و خلاقیت, بازاریابی و فروش, کارآفرینی در پوشاک

ایده لباس زوج چاپی

ایده لباس زوج چاپی
5 امتیاز از 1 رای

لباس زوج چاپی

ایده ای که در این مطلب قصد تشریح و بررسی آن را داریم ، ایده ی لباس زوج چاپی می باشد .  در مطالب روچی ، به این ایده اشاره هایی کردیم ولی تا کنون توضیحات کامل و روند پیشنهادی برای این ایده را قرار نداده ایم . اینجا قصد داریم تا کمی در مورد نحوه راه اندازی ، بازار کار ، کلید های احتمالی موفقیت ، ایده های تلفیقی و موارد مرتبط ایده ی لباس زوج چاپی صحبت کنیم واز یک سرویس روچی برای این فعالیت رونمایی کنیم .

قبل از شروع

این ایده کسب و کار در صنعت پوشاک ، یک طرح پیشنهادی از طرف گروه روچی می باشد و منبع آماری دقیقی ندارد ، پس اگر این ایده را پسند کردید ، با احتیاط عمل کنید و در صورت راه اندازی و فعالیت در این خصوص ، بی انصافیست که ما را از تجربیات خود مطلع نکنید !!!!

تشریح ایده ی لباس زوج چاپی

پوشاک چاپی از کسب و کار های پرطرفدار ، آسان و لذت بخشی می باشد که در صورت رعایت اصول و به کار گیری خلاقیت ، می تواند یک موقعیت سودزا به شمار بیاید . چاپ روی لباس ، با سرمایه های محدود و اندک نیز قابل اجرا بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است ( توضیحات بیشتر فعالیت لباس چاپی )  و ایده ی کسب و کار لباس زوج ، یک فعالیت نوپا در ایران و نشأت گرفته از کشور های آسیای شرقی است که با استقبال نسبتا خوبی همراه بوده .

حال با تلفیق یک فعالیت لذت بخش و پر طرفدار  با فعالیتی نو ظهور ، می خواهیم کمی ماجراجویی کنیم و با اضافه نمودن فعالیت های رایج دیگر ، به بررسی و تحلیل آن بپردازیم . درست است که ما این ایده را لباس زوج چاپی نامگذاری کردیم ، ولی چاشنی های دیگری نیز به آن اضافه کردیم .

ایده ی لباس زوج چاپی

انواع فعالیت های پیشنهادی و لباس زوج چاپی

لباس زوج چاپی به صورت سفارشی

همانطور که اشاره کردیم ، چاپ بر روی البسه ، انعطاف بالایی دارد . به عنوان مثال لوازم چاپ لباس ، امکان سفارشی سازی برای هر مشتری را فراهم کرده و می توان با طرح دلخواه مخاطبان و در سریع ترین زمان ، لباسی را آماده کرد. ما هم از این مزیت و مزیت های دیگر آن برای ایده ی لباس زوج چاپی استفاده کرده و از اولین پیشنهاد رونمایی می کنیم : ( لباس زوج چاپی سفارشی با طرح و چاپ دلخواه )

حالا می تواند این سفارشات با خلاقیت های جالب و پیشنهادی همراه گشته و مخاطب را جذب کند. به عنوان مثال چاپ اسم زوج بر روی لباس همراه با گرافیک های خنده دار یا عاشقانه . این بستگی به شما دارد که چه خلاقیت هایی را در ارائه ی پیشنهادات خود به کار می برید .

ایده کسب و کار پوشاک

ست های خانواده و غیر زوج

بسیاری از خانواده ها ، تمایلی به خرید و استفاده لباس زوج ندارند و برخی این روند را نوعی قرتی بازی خطاب می کنند ( این قرتی بازیا به ما نیومده ) یا بعضی برخلاف میل خود ، شرایط خوبی برای پوشیدن این لباس ندارند . اما بسیاری از همین خانواده ها ، تمایل زیادی به ست کردن فرزندان خود دارند و برای نشان دادن خلاقیت خود در قبال کودکانشان ، این نوع پوشاک برایشان جذاب می شود .

استفاده از سایزبندی سنین کمتر در لباس های چاپی و یا چاپ سفارشی لباس ، می تواند این موقعیت را برایشان فراهم ساخته و در مقابل موقعیت خوبی را نیز برای فروشنده ایجاد می شود .  ست خانواده و فرزند  چاپی سفارشی هر چند طولانیست ولی به نظر نام مناسبی برای این ایده باشد . پس لباس زوج در این ماجرا خط می خورد و ست خانواده و فرزندان روی کار می آید.

ایده ست خانواده و فرزندان

فروشگاه و  مزون لباس زوج چاپی

یکی از مزایای اغلب دستگاه ها برای چاپ تی شرت ، امکان راه اندازی آنها در حداقل فضا و با صروصدای کم می باشد. این ویژگی می تواند برای یک فروشگاه ،مفید واقع گردد و می توان با راه اندازی خط چاپ تی شرت درون فروشگاه پوشاک ، نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرد . زمانی که فروشگاه مورد نظر ، دارای ست زوج و خانواده هم باشد که نور علی نور است. مسئله بسیار ساده است ، کافیست لباس های خام زوج یا خانواده در انبار موجود باشد و دستگاهی مناسب با یک فروشگاه ( کم جا ، کم سرو صدا و بدون بو ) نیز در گوشه ای قرار گرفته باشد .  بهترین دستگاه برای این ایده ی لباس زوج چاپی ، پرینتر لباس است . البته با دستگاه های حرارتی نیز میتوان به این ایده جامه ی عمل پوشاند .

مزون و تلفیق آن با کسب و کار لباس زوج چاپی ، ایده ی ناب ولی ناشناخته است . ولی به قول مارتی نویمایر در کتاب زاگ  (برندسازی حرفه ای ) ، با پیاده سازی  ایده های اجرا نشده و ناشناس است که می توان صاحب سبک بود و برندی متمایز به روش زاگ داشت.

 

روچی و ایده های پوشاک

استفاده از قدرت اینترنت در لباس زوج چاپی

اینترنت و کسب و کار های آنلاین پوشاک ، از مباحثی است که در روچی بسیار مورد بحث قرار گرفته که با مرور این مباحث ، می توان قدرت اینترنت برای فعالیت های صنعت مد و لباس را کاملا احساس کرد که ایده ی پیشنهادی دیگر در زمینه ی ست خانواده و لباس زوج چاپی را ، حول همین محور استوار ساختیم . کسب و کار فروش آنلاین لباس زوج چاپی سفارشی ، عنوان طویلیست که برای این فعالیت مناسب دیدیم .

فروشگاه آنلاین و شبکه های اجتماعی ، دو روش پیشنهادی و مورد تایید برای لباس زوج چاپی آنلاین است که اگر این دو همزمان با هم اجرا گردد ، مطمئنا موفقیت های تصاعدی را در پی خواهد داشت . از مزایای سایت فروشگاهی می توان به مشتری گذری (سئو و موتور جستجو ) ، انعطاف بالا  و اعتبار کسب وکار اشاره کرد . برای شبکه های اجتماعی نیز ارتباطات مداوم ( باعث وفاداری مشتری ) ، هزینه ی کم ، crm یا مدیریت مشتری آسان و جذب هدفمند مشتری برخی از مزایای آن به شمار می آید . حال تلفیق یک سایت فروش لباس زوج چاپی با شبکه ی اجتماعی مرتبط ، عملکردی دو چندان را به ارمغان خواهد آورد.

۵۱۵۸۴۵۱۵۸۴۱

کلید های احتمالی موفقیت

  • استفاده از لباس خام با کیفیت بالا
  • تنوع سایز بالا و سایزبندی در تمامی سنین خانواده
  • استفاده از فرهنگ ایرانی و لباس های رایج ( مانند مانتو )
  • تنوع در رنگ بندی و تناسب طرح چاپ و رنگ زمینه لباس ( وضوح طرح چاپ لباس )
  • احترام به ایده های مخاطب و امکان طرح دلخواه سفارشی

تهیه لباس خام زوج

راه های زیادی برای تهیه لباس پایه و خام وجود دارد که می توان به  تولید یا خرید این نوع لباس ها اشاره نمود . این کاملا بستگی به شرایط فرد یا گروه اجرا کننده دارد که کدام راه را برای لباس های اولیه برمی گزیند. پیشنهاد ما برای این مسئله ، تهیه لباس های آماده از طریق سفارش یا خرید است و همین جاست که از سرویس گروه روچی رونمایی خواهیم کرد :

لباس خام برای چاپ

خدمات و تولید لباس های خام برای چاپ روچی

یکی از خدماتی که ما را مجبور به طرح و نوشتار این ایده کرد ، تامین و پخش پوشاک خام سفارشی برای چاپ می باشد . اما بهتر است برای توضیح کامل این سرویس ، شما را از طریق لینک زیر ، به صفحه ی مربوط به خودش هدایت کنیم .

 

با آرزوی موفقیت های روزافزون برای شما فعالان عزیز صنعت پوشاک

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *