بازار کساد ، تولید پوشاک و راه حل

راه حل های تولید, کارآفرینی در پوشاک

رکود

چند وقتی می شود که رونق از کاسبی ها کم شده . این فقط مختص به چند نوع کار نیست ، از رونق تمام فعالیت ها به خصوص فعالیت های تولیدی کاسته شده. این بازار کساد فشار زیادی را بر روی تولید کنندگان ، مخصوصا تولید کنندگان لباس وارد کرده است .

پوشاک ، اولین قربانی

فعالیت تولید پوشاک ، برخلاف تصور بعضی از افراد شغل بسیار پر دردسری است. تولید کننده به غیر از مخارج خود ، باید تامین کننده ی هزینه هایی همچون دستمزد زیر دستان خود نیز باشد. بگذریم که پول آب ،برق ، اجاره و امثالهم دمار از روزگارشان در می آورد. در این میان (بازار کساد) تولید کنندگانی که کالاهای همچون چون پوشاک تولید می کنند ، بیشترین آسیب را می بینند. هزینه های یک تولیدی لباس بقدری است که در زمان عادی صرفه چندانی برای یک تولید کننده ندارد ، چه برسد که بازار به این وضع دچار شود.

 

قاچاق پوشاک،

در این اوضاع نه چندان ایده آل ، قاچاق پوشاک از چین و بنگلادش ، همان یک ذره بازار نیاز را هم از آن خود کرده ، بی معرفتی برخی هم وطنان و بی توجهی مسئولین ، سبب شده که امید تولید کنندگان نا امید شده و یکی پس از دیگری دست از این کار بکشند. وقتی پای دردودل دوستان هم صنفم مینشینم و از درد و رنج هایشان برایم می گویند ، رمقی برای دلداری برایم باقی نمی ماند. اکثرا به امید روزی نشسته اند که دوباره چرخ بازار به حرکت درآید تا بتوانند دوباره خود را احیا کنند.

راه حل : تدبیر و ابتکار

ولی در این بین افرادی هم هستند که زیرکانه این اوضاع نابسامان را دور می زنند و با خلاقیت و تفکر، با این کسادی کنار می آیند . معمولا این افراد ایده های جدید خود را با جدیت پیگیری کرده و به نتیجه می رسانند و به یک کار بسنده نمی کنند. مثلا یکی از دوستانم در حوضه تولید پارچه ، چند وقتی است به غیر از مدیریت کارگاهش ، با همسر خود مشغول به فروش مجازی پوشاک کرده و با ترفندهای زیرکانه ، هر روز به تعداد مشتریان خود می افزاید. از تولیدی های پوشاکی که در این بازار خرابی به حراج رو آورده اند کالای خود را تامین می کند و با سود اندک به دست مشتریانی که از فضاهای مجازی پیدا کرده ،می رساند.

 

پکیج ها و طرح های اقتصادی

همین موضوع مرا به این فکر فرو برد که اگر تولید کنندگان ، این مسیر یا مسیر های خلاقانه شبیه به این را پیش بگیرند ، به غیر از بعد اقتصادی آن ، بعد از مدتی دیگر مجبور نیستند به هرساز سفارش دهنده ها برقصند و منت افراد سودجو را بکشند. به همین خاطر طرح ها و ایده های جدید  را که از افراد موفق آموختم ،در چند مقاله گنجاندم که در روزهای آتی به رایگان در سیستم انتشار خواهم داد. این ایده ها مختص یک فعالیت نیست و تمامی عزیزانی که در این حوضه فعالیت ندارند نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

روچی

درباره روچی

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

چرا روچی؟

از طریق روچی می توانید پارچه و ملزومات را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید.
می توانید برای الگو سازی از برترین طراحان و متخصصان بهره مند شوید و به صورت رایگان از متخصصان مشاوره بگیرید.
*هر آنچه برای تولید پوشاک نیاز دارید در اختیار شما خواهد بود.

پست های مرتبط

یک فکر در & ldquo؛ بازار کساد ، تولید پوشاک و راه حل & rdquo؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.