با بازار یابی برند پوشاک مشهور بسازید

بازاریابی و فروش, برندسازی

شروع تحول کاری با بازاریابی

خیلی ها توانایی مالیشان در حد افتتاح یک فروشگاه نیست ! اما در ذهن خود ،رویای یک برند مشهور را می پرورانند.

هیچ جای نگرانی نیست! پیش رفت برای این افراد کاری سهل و آسان است!

معمولا بازاریابی ،پلی برای پیشرفت باورنکردنیست! خیلی از بازاریاب های دیروز صاب برندهای معروف امروز  هستند! بازاریابی محصولات مد و لباس ،یکی از پر درآمدترین شغل ها محسوب می گردد! بسیاری از پخش های پوشاک در پلاسکو که سود های کلان را برای خود رقم میزنند، تقریبا نوعی کار بازاریابی را انجام می دهند. حال به این فکر کنید که بدون سرمایه ، می توانید یک پخش کننده بزرگ پوشاک شوید و بعد از آن ، خود دارای برندی معتبر گردید! ما در اینجا رازهای پیشرفت با بازاریابی را فاش میکنیم! برای پیروزی در این مسیر پر پیچ و تاب با ما همراه باشید و نکاتی که گفته می شود را خوب به خاطر بسپارید!

اولین قدم بازاریابی مد و پوشاک:

برای شروع کار خود ، احتیاج به یک کارت ویزیت خواهید داشت. در این کارت ویزیت ، به غیر از اطلاعات تماس باید حوضه ی کاری خود را دقیقا مشخص کرده تا کسی کارت شما را گرفت، طی زمان کارایی کارت را از خاطر نبرد ! سعی کنید برای ساخت کارت ویزیت از بهترین جنس استفاده نمایید تا طرف مقابل رغبتی به دور انداختن آن نداشته باشد!

قدم دوم:  شناسایی واحد های تولید

در این قسمت این پروژه، روچی می تواند کمک شایانی به شما بکند!

شما باید واحد های تولید محصولات را شناسایی و بهترین های آن ها را برای  مانور انتخاب نمایید. سعی کنید از واحد های تولیدی متنوعی استفاده کنید.  واحد های تولیدی باید این شرایط را داشته باشند!

۱. تولید کالا های باکیفیت

۲. تولید کالاهای زیبا و پرطرفدار

۳. قیمت گذاری مناسب کالاها

۳.انعطاف پذیری تولیدی

در قسمت خدمات روچی می توانید با خدماتی که من باب این موضوع ارایه می دهیم، آشنا شوید.

قدم سوم : عکس برداری یا نمونه

برای ارایه کالا به مشتری می توانید به دو صورت تصویر یا نمونه اقدام کنید. یا می توانید نمونه ها را با خود حمل کرده و در بازاریابی از آن استفاده کنید یا اینکه تصویری از نمونه ها را ارائه دهید و در صورت سفارش اصل کالا برای مشتری خود بیاورید!  اگر می خواهید از تصویر برای این کار استفاده کنید، سعی کنید تصاویری با وضوح بالا به مشتری خود نشان دهید تا مشتری بتواند راحت تر انتخاب کنید!

قدم چهارم : شناسایی واحد های فروش معتبر

اگر از بازاریاب های پر تجربه سوال کنید متوجه می شوید که معتبر بودن فروشگاه چه اهمیت بالایی دارد. بسیاری از بازاریاب ها ، به دلیل توجه نکردن به این موضوع با شکست یختی مواجه شدند. پس به دنبال کیس هایی بگردید که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. مثلا فروشگاه جزوی از داراییه خودشان باشد یا اینکه در آن محله  خوش نام هستند!  برای یافتن واحد های فروش ، مناطقی را که مستعد هستند نشانه گذاری کند و طی زمانی شروع به بازاریابی منطقه ای کند. از این کار خسته نشوید ، ممکن است از هر ۱۰۰ فروشگاه، فقط یکی از آنها شما را بپذیرد. پس تلاشتان را دوبرابر کرده و وامد های بیشتری را با خود همراه کنید. شما با اکثر این فروشگاه ها به طور دایم وارد کار خواهید شد ، پس از کم بودن فروشگاه ها ناراحت نباشید. سعی کنید میان این فروشگاه ها ، با گلچین شده ها کار کنید.  مسلما ارتباط جمعی به شما کمک زیادی می کند، پس شروع به خواندن کتاب های مرتبط کنید و سطح روابط اجتماعی خود را بالا ببرید تا بتوانید مخاطبین بیشتری را همراه سازید.

قدم پنجم : فروش و تسویه حساب.

سعی کنید با واحد های خوش حساب کار کنید و خود شما هم خوش حساب باشید. یکی از علل بالا رفتن اعتبار یک فرد در بازار، خوش حسابی آن فرد است.

تنوع کالایتان را برای عرضه و فروش بیشتر به واحد های فروش  بیشتر کنید. برای اینکار کافیست با واحد های تولیدی بیشتری آشنا شوید.   نوع تسویه ی معامله را در همان ابتدا با مشتریانتان طی کنید تا کدورتی پیش نیاید. از پذیرش چک های نا معتبر ، امتناع کنید.  حساب هایتان را داشته باشید و سیستم حسابداری قابل قبولی زرای خود درست کنید تا متضرر نشوید. در حین فروش حتما از فاکتور استفاده کنید و از مشتری (در پای فاکتور ها) امضا بگیرید.

قدم ششم: تهیه مکانی ثابت برای فعالیت شما

زمانی که کارتان رونق گرفت باید مکان ثابتی را برای خود تهیه کرده و یک واحد کوچک پخش راه بیاندازید. مشتری هایتان می توانند کالاهای شما را در مکانی ثابت تهیه نمایند و دیگر نیازی به پیاده روی های پیاپی نیست! این در صورتی است که مشتری هایتان به حدی نسبتا مناسب رسیده باشد ! مکانی که انتخاب می کنید باید نزدیک بورس این کالا باشد.

قدم هفتم : گسترش کار و تحول اساسی

لازمه ی گسترش کار، به حد نصاب رسیدن مشتریان شماست. اگر مشتریان شما از حدی که خود تشخیص می دهید گذشت و تمامی مراحل قبلی به خوبی انجام شد ، حال نوبت به تولید برند خودتان میرسد . روچی در این قسمت می تواند کمکی بسیار ارزنده برای شما باشد که در قسمت خدمات می توانید با آن آشنا گردید!

در زمانی که پخش شما رونق کافی را گرفت حال باید طبق اصول گفته شده در قسمت برند سازی فعالیت خود را متحول کنید.

تولید سفارشی با برند خودتان ، تبلیغات کافی، طراحی خاص کالاها ، مشتری مداری و غیره از مسایلی بود که در مورد آن ها در قسمت برند سازی صحبت کردیم.

 

روچی

درباره روچی

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

چرا روچی؟

از طریق روچی می توانید پارچه و ملزومات را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید.
می توانید برای الگو سازی از برترین طراحان و متخصصان بهره مند شوید و به صورت رایگان از متخصصان مشاوره بگیرید.
*هر آنچه برای تولید پوشاک نیاز دارید در اختیار شما خواهد بود.

پست های مرتبط

یک فکر در & ldquo؛ با بازار یابی برند پوشاک مشهور بسازید & rdquo؛

  1. Avatar صبا.رشنو گفت:

    عالی بود.سپاسگزارم

  2. Avatar امیر گفت:

    خیلی مفید بود مطالبتون.بنده تولید کننده شلوار جین لی و کتان بچه گانه و مردانه هستم یک بازاریاب حرفه ای در این امور جهت همکاری نیازمندیم ۰۹۳۵۶۲۸۹۶۲۰تولیدی و پخش نوری

  3. Avatar رضا بنی بنی بیات گفت:

    بنده تولید کننده پوشاک زنانه وبچه گانه راحتی هستم چگونه یک بازار یاب خوب پیدا گنم تلفن ۰۹۱۲۳۴۸۹۲۰۵ ایمیل raza banibayat4011689238@gmail.com با تشگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.