راه حل های تولید, مد و پوشاک

تاثیر روابط برفعالیت فعالان پوشاک و مد

تاثیر روابط برفعالیت فعالان پوشاک و مد
به این مقاله امتیاز دهید

فروشنده، تولید کننده، پخش کننده و تمامی فعالان پوشاک برای رونق و پیشرفت در فعالیت خود، احتیاج به روابط زیاد و پر کیفیت با هم دارند‌. چرا؟ تصور کنید یک فروشنده لباسی که رابطه زیادی با پخش کننده یا  تولید کننده نداشته باشد چطور می تواند پوشاکی با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کند، حال اگر با تعداد زیادی پخش کننده و تولیدی رابطه داشته باشد، قدرت مانور بیشتری بر روی قیمت و کیفیت دارد.  بزرگترین راز موفقیت بک پخش کننده، روابط آن با تولید کننده و فروشنده می باشد. همچنین یک تولیدی تا رابطه قوی با پخش کننده یا تامین کننده مواد اولیه نداشته باشد نمی تواند پیشرفتی حاصل نماید. اگر دقت کنید ، پیشرفت هر گروه وابسته به فعالیت گروه دیگر میباشد.

پیشتاز در رقابت: یکی از مزایای روابط ،پیشتازی در رقابت با هم عرصه های خود می باشد.  یک بوتیک میتواند با روابط قوی خود از سایر رقبا در نزدیکی خود پیشی گرفته و فروش بیشتری را تجربه کند.

تجربه: روابط می تواند سیم انتقالی میان تجربه ها باشد.  در کار پوشاک ، رقبا می توانند عامل پیشرفت باشند. تجربه هایی که  ردوبدل می شود ، یکی از همین عوامل پیشرفت است. دو تولیدی با اشتراک گذاشتن تجارب خود ، باعث پیشرفت همدیگر می شوند. همچنین گروه های دیگر..

چگونگی روابط: خیلی از روابط ها هم می تواند عامل مهمی برای شکست باشند. در روابط ، باید حدو مرزی تعیین گردد .  باید دقت داشت که با چه کسانی رابطه کاری برقرار می شود . آیا فرد یا گروه مورد نظر مورد اطمینان است؟ چه بسا خیلی از تولید کنندگانی که به دلیل اطمینان بیجا زمین خوردند. در این روابط ، به هیچ چیز حتی چشمانتان اطمینان نکنید، سعی کنید با تعیین حد و مرز ، از آسیب های احتمالی جلوگیری نمایید.

 

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *