ایده و خلاقیت, بازاریابی و فروش, برندسازی, کارآفرینی در پوشاک, کسب و کار آنلاین

درآمد اینترنتی صنعت پوشاک و لباس

درآمد اینترنتی صنعت پوشاک و لباس
امتیاز خود را ثبت کنید

 درآمد اینترنتی صنعت مد و لباس

اگر محصول یا خدمات مد و لباس شما در محیط حقیقی دارای مخاطبان خوبیست ولی در محیط آنلاین این فعالیت را بر خط نکرده اید ، بدین معناست که تا کنون فرصت های مالی فوق العاده ای را برای کسب درآمد اینترنی و پیشرفت از دست داده اید. با توجه به افزایش روز افزون کاربران اینترنت در ایران ، این فضا برای کسب و کار ها ،به ویژه کسب و کار های مد و لباس شرایطی را فراهم نموده تا در عین بهینه و به صرفه بودن ، فعالیت ها بتوانند بیش از پیش کار خود را گسترش داده و درآمد زایی کنند.

ویژه تر بودن صنایع وابسته به لباس برای این کسب و کار های آنلاین دلایل و شواهد زیادی دارد ، برعکس تصور افراد زیادی  که  فروش لباس را در این فضا  به دلیل محدودیت های زیاد مناسب نمی دانند ، باید اشاره کرد که با جستجوی کلماتی همچون online shop یا online store ، شاهد صدر نشینی و انبوه فروشگاه های لباس در صفحات ابتداییه گوگل هستیم و این به معنای طرفداران زیاد مد و پوشاک در فضای اینترنتی است.

پیش از این در مطالب روچی از مزایای راه اندازی آنلاین کسب و کار لباس  صحبت کرده ایم و مواردی هم چون صرفه صرفه اقتصادی ، کارآمدی بیشتر ، گستردگی و عدم محدیدت فعایت در این فضا را مورد بررسی قرار داده ایم . حال به روش های متفاوتی که تولید کنندگان و فروشندگان  مرتبط با مد و پوشاک می توانند به آسانی فعالیت خود را برخط کرده و این فضا را برای خود به خدمت بگیرند مورد بررسی قرار خواهیم .

 

درآمد اینترنتی با فروشگاه لباس آنلاین

همانطور که اشاره کردیم ،اکثر فروشگاه های تحت وب یا به فروش لباس  مشغولند یا اینکه لباس از دسته های اصلیشان می باشد.و به دلیل گستردگی طرفداران خرید پوشاک آنلاین ، این بازار  روز به روز بزرگتر می شود و موقعیت های بیشتری را برای فعالان این عرصه فراهم می سازد. در ایران به دلیل رقبای کمتر ، می توان از این فضا بهتر استفاده نمود و از قدم های خود اطمینان بیشتری حاصل کرد . این شرایط برای تولید کنندگان دارای ابعاد مثبت بیشتریست و به دلیل برتری از برخی لحاظ نسبت به تاجران ، پیمان کاران و  توزیع کنندگان لباس ، این فضا مسلما برای آنها مساعد تر خواهد بود و می توانند درآمد اینترنتی بهتری داشته باشند . همانطور که مشاهده می شود اکثر برندهای معروف دنیا ، فروشگاه اینترنتی را یکی از منابع درآمد خود می دانند.

 

 

خدمات لباس و درآمد اینترنتی از آن

فروشگاه اینترنتی مد و لباس فقط محدود به توزیع لباس نبوده و خدمات مد و لباس نیز از این قائله مستثنا نیستند. طراحی مد ، لباس و الگو  ، خدمات آموزشی مرتبط با پوشاک ،خدمات تبلیغاتی و برندینگ  پوشاک، خدمات بازار یابی و مارکتینگ صنعت لباس ، مدلینگ و آزانس های مدلینگ و همه و همه ، می توانند در قالب ارائه و فروش طرح ها، کتاب ها ، مشاوره و خدمات ، این بازار پر رونق و گسترده را برای خود ، به محیطی جهت رونق و گسترش فعالیت خود تبدیل کنند.

 

تبلیغات در اینترنت

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ، به یک برند یا شرکت این امکان را می دهد تا به صورت بهینه ، فراگیر ، به صرفه  و کارآمد تر از دیگر روش ها خود را نشان داده و مشتری های مناسب جذب نمایند . تبلیغات و بازاریابی برند ها و شرکت های مرتبط با لباس از جمله تولید ، فروش و خدمات مد و فشن در اینترنت را می توان هدفمند ساخت و مشتری های خاصی را به صورت فیلتر شده تر جذب نمود که  به عنوان مثال می توان به یک برندی که  لباس های تخصصی ارائه میدهد یا خدمات مد و لباسی که برایشان تبلیغات عمومی صرفه ندارد اشاره کرد.  به دلیل نبودن محدودیت جغرافیایی و محلی سزح وسیع تری را می توان برای تبلیغات انتخاب نمود. به این امر دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing ) یا بازایابی اینترنتی می گویند که چند سالی است مورد توجه بسیاری قرار گرفته.

 

برندسازی اینترنتی

فضای اینترنت ، بر طبق گفته های بالا ، برای برندینگ یا برندسازی نیز دارای مزایای بیشتری نسبت به سایر محیط های برندینگ است . اینترنت برای برندسازی شرایط ویژه تری را فراهم می کند که از این شرایط می توان به crm یا مدیریت مشتری قوی تر اشاره کرد که در مطالب پیشین روچی ، این مورد را بررسی و تحلیل کردیم

 

یک نکته مهم: سئو ، و سرویس برندینگ روچی

سئو یا بهینه سازی سایت برای دیده شدن توسط موتورهای جستجو گر مانند گوگل برای فعالیت های تحت اینترنت امری حیاطی و حائز اهمیت است که نباید این موضوع را  نادیده گرفت و در صورتی موارد بالا کارایی پیدا خواهند کرد که با این مسئله تخصصی تر برخورد کرد. برای طراحی سایت های مرتبط با این صنعت از جمله فروشگاه های آنلاین لباس ، وبسایت شرکتی و برند ، خدمات برندینگ گرافیکی و اینترنتی مرتبط می توانید با ما تماس بگیرید تا این موضوع را برای شما آسان نماییم و با حداقل هزینه ، بهترین ها را به شما ارائه دهیم.

 

 

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

7 دیدگاه در مورد “درآمد اینترنتی صنعت پوشاک و لباس

  1. مهران گفت:

    فروش لباس در اینترنت نیازمند پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه ای هست تا در صورت بروز مشکلاتی مثل اندازه نبودن لباس و … مشتری از دست نرود

    1. روچی روچی گفت:

      سلام. به نکته ی خیلی خوبی اشاره کردید. ممنون از شما

  2. سید امین گفت:

    سلام و درود
    در جزیره قشم ساکن هستم و مشتریهای خوبی دارم ولی فضای مجازی ندارم از مطالبی که گذاشتین قشنگ و عالی بود….
    Nine ten
    آدرس
    جزیره قشم-پاساژ ستاره -طبقه همکف-لاین یاقوت جنب بانک ملی بوتیک ناین تن پلاک ۱۱۴۰ و ۱۰۹۳
    https://telegram.me/NINETEN910

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.