مجله مد

دو بازیگر مدلینگ ایرانی

دو بازیگر مدلینگ ایرانی
امتیاز خود را ثبت کنید

بهنوش بختیاری و بهرام رادان ، دو مدلینگ برندهای ایرانی

این روزها در تمامی کشورها ، اهمیت استفاده از چهره های معروف در تبلیغات برندینگ شناخته شده ولی در ایران به دلایل شرایط حاکم بر فرهنگ ، اقتصاد و حساسیت های ایجاد شده پس از یک دوره ی خاص ،کمتر به چشم می خورد که شخصیت های شناخته شده در این عرصه فعالیت داشته باشند. این حساسیت ها از زمان حضور بنیامین برای یک برند لوازم خانگی در بیلبوردها شروع شد و با فعالیت تبلیغاتی رضازاده برای املاک رابینسون شدت گرفت. پس از گذر زمان دو برند ایرانی ، از فرصت استفاده کرده و از چهره های سینما ، در تبلیغات خود استفاده نموده اند که باعث رشد چشمگیر برندشان شد. برند پاندورا و چرم نوین از برندهایی هستند که در تبلیغات خود از بازیگران بهره برده اند. در این جا تصاویر تبلیغاتی  این دو بازیگر را به نمایش گذاشته ایم :

 

بهنوش بختیاری و پاندورا

بهنوش بختیاری زمانی که در  تیزر های تبلیغاتی پاندورا همکاری کرد در اینستگرام شخصی خود اینچنین نوشت:

مشغولیتی که حالمو خوب کرده و افتخار میکنم که از برند ایرانی و تولید داخلی کشورم حمایت میکنم..انشالله درسال جدید در همه شهرستان ها نمایندگی خواهیم داشت.،.،.،برای توضیح بیشتر به اینستاگرام پاندورا سر بزنید**** خیلی زود دلم براتون تنگ شده بود و خیلی خوشحالم که پاندورا بهونه ای بهم داد که واسه افتتاحیه شعبه همدانش دوباره مهمون شما عزیزا باشم.

بهرام رادان و نوین چرم

چند وقتی می شود که تصاویر بهرام رادان در بیلبوردهای بزرگ به چشم می خورد. که این خود یکی از ماجراجویی های بهرام رادان به حساب میآید. بعد از حساسیت های ایجاد شده در سال های اخیر و دستورالعمل های وزارت پیشین فرهنگ و ارشاد در مورد ممنوعیت و محدودیت فعالیت تبلیغاتی چهره های سر شناس ، رادان از اولین خط شکنان بود که این فعالیت را از سر گرفت . تصاویر زیر از تیزرهای تبلیغاتی این برند می باشند:

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *