کاربر گرامی روچی  لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی روچی به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت و اپلیکیشن روچی  هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط روچی  به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات روچی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین روچی  از سوی کاربر می باشد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های روچی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌های روچی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کاربر روچی چه کسانی هستند؟

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات روچی اقدام کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. 

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت روچی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. روچی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در روچی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای روچی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی هفت روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– روچی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای روچی محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت روچی، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای روچی محفوظ است. روچی  در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی هفت روز کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ثبت نام در اپلیکیشن و وب سایت روچی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دیجی‌کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل 

با توجه به اینکه حمل و نقل کالا در روچی توسط شرکت پست صورت می‌پذیرد آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش روچی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده  به خدمات پس از فروش روچی ارسال شود.

 شرایط مرجوعی کالا:

با توجه به اینکه عکاسی از پارچه ها و سایر محصولات  ممکن است یک یا دو درجه تغییر در رنگ داشته باشد پیشنهاد می‌شود ویدیو محصول را در قسمت تصاویر محصول و یا شبکه های اجتماعی روچی تماشا بفرمایید.

–  شرایط مرجوعی کالا به صورت زیر می‌باشد:

چنانچه محصول دریافتی دچار مشکلی از قبیل زدگی،‌ پارگی و … باشد کالا مرجوع شده و هزینه بازگشت کالا با  روچی می‌باشد.

چناچه محصول از نظر رنگ، جنس و … مورد تایید مشتری نباشد کالا مرجوع شده و هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است.