راه حل های تولید, مد و پوشاک

لباس تبلیغاتی و سفارشی

لباس تبلیغاتی و سفارشی
امتیاز خود را ثبت کنید

لباس تبلیغاتی یا سفارشی ، از جمله موارد تاثیر گذار روی اعتبار، بازاریابی و برندسازی یک مجموعه می باشد . پوشاک تبلیغاتی  معمولا دارای کاربرد های متعددی می باشد و شاخصه هایی نیز باید در آن رعایت گردد که در ادامه به بررسی ابعاد مختلف لباس تبلیغاتی و سفارشی خواهیم پرداخت.

 

کاربرد های لباس تبلیغاتی

یک کاربرد رایج و موثر پوشاک سفارشی یا تبلیغاتی که می تواند بر روی فعالیت یک شرکت تاثیر بسزایی داشته باشد ، پوشاکی است که یک شرکت تولید یا توزیع به فروشندگان هدیه می دهد . به عنوان مثال تی شرت تبلیغاتی یک برند پنیر پیتزا با توزیع این نوع پوشاک میان رستوران ها یا کافی شاپ ها ، از رفت و آمد روزانه ی فروشندگان به نفع خود استفاده کرده و برند خود را با این ترفند گسترش می دهد .

لباس های سفارشی هدیه برای کارمندان یک مجموعه نیز ، به غیر از جنبه ی تبلیغاتی فوق العاده ،به اعتبار یک مجموعه می افزاید که این خود یکی از کاربرد های لباس تبلیغاتی محسوب می گردد .البته در این شرایط باید توجه داشت که نوع نمایش برند روی این نوع لباس ها باید به اندازه ای باشد تا برای پوشش های روزمره نیز قابل استفاده باشد .

مجموعه های معتبر ، در آغاز سال ، به صاحبان مجموعه های طرف حساب خود هدایایی ارزنده در قالب یک پکیج اعطا می کنند تا آن مجموعه را تحت تاثیر قرار داده و وفاداری آن را بیشتر سازند . در این مواقع ، کت شلوار در سایز صاحب مجموعه ، می تواند مورد وسوسه کننده و موثری برای این کار باشد .
سفارش لباس تبلیغاتی

شاخصه های لباس تبلیغاتی :

مسلما اگر چاپ یا طرحی که به عنوان تبلیغات روی لباس درج می گردد از کیفیت پایینی برخوردار باشد و به مرور زمان محو شده یا از بین رود ، نه تنها تاثیر خود را از دست خواهد داد بلکه برای تبلیغات ، می تواند اثر منفی نیز به همراه داشته باشد . پس کیفیت چاپ ، گلدوزی و .. برای یک لباس تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است .

کیفیت در تولید پوشاک:

اگر لباس هایی که به فروشندگان و پرسنل مجموعه مقابل اعطا می گردد ، کیفیت  نامطلوبی داشته باشد یا فروشندگان از آن استفاده نخواهند کرد یا اینکه با چند بار استفاده کارایی خود را از دست داده و سرمایه ای که قرار بود باعث رشد مجموعه باشد ، به هدر می رود . پس در پوشاک یا لباس تبلیغاتی ، برای جلوگیری از این موضوع باید کیفیت لباس تولیدی را در نظر داشت .

قیمت  پوشاک تبلیغاتی:

لباس های سفارشی برای تبلیغات موثر و ایجاد فرصت می باشند ، پس باید روی مساله ی قیمت نیز توجه داشت تا این روش برای مجموعه گران تمام نشود . این گونه لباس ها اکثرا از تولید کنندگان تهیه می گردد و شرکت های تبلیغاتی که در این زمینه فعالیت تولیدی ندارند ، شاید کیس مناسبی برای این کار نباشند .

 

خدمات تولید پوشاک سفارشی روچی

روچی ، با سابقه ی درخشان خود در زمینه تولید پارچه و پوشاک ، میتواند به شما در جهت تهیه لباس تبلیغاتی کمک نموده و بهترین خدمات را در این راستا برایتان به ارمغان بیاورد . روچی به دلیل فعالیت پایه ای ( واردات نخ > تولید پارچه > تولید لباس ) جزو برترین تامین کنندگان پوشاک سفارشی و تبلیغاتی است .

برای اطلاعات بیشتر و سفارش ، می توانید از طریق اطلاعات تماس زیر با روچی کالا مهر در ارتباط باشید:

تلفن:

۰۲۱۶۶۳۴۶۴۸۲

۰۲۱۶۶۳۴۶۴۱۰

فکس:

۰۲۱۶۶۳۴۶۴۹۵

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

2 دیدگاه در مورد “لباس تبلیغاتی و سفارشی

  1. ساینا گفت:

    سلام. وقت بخیر و با تشکر از سایت و مطالب خوب شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.