پروژه بزرگ برندسازی قسمت دوم

برندسازی
امتیاز خود را ثبت کنید

دومین قدم ( ارتباطات)
ارتباطات، ارتباطات و ارتباطات. به دلیل اهمیت ویژه، این کلمه استحقاق سه بار تکرار را دارد.  از تامین کالا گرفته تا حوضه های تبلیغاتی و جذب مشتری و دیگر مسائل ، این کلمه کمک شایانی برای شماست .
ارتباط با چه گروه ها و اشخاصی؟
ارتباطات نزدیک با رقبا را ترجیح دهید. این ارتباطات باعث افزایش دانش کاری و اطلاع از موقعیت ها می گردد که مسلما تأثیر انکار ناپذیری در فعالیتتان دارد.
ارتباط با تامین کنندگان: برای تامین کالاهایی با کیفیت ، قیمت و زیبایی منحصر به فرد احتیاج فراوانی به ارتباط با یک واحد تامین کننده دارید، از خدماتی که گروه ما در اخیار شما خواهد گذاشت،  همین امر مهم است.  در قدم های بعدی به غیر از ترفندهای جالب و کارا در این امر مهم می توانید با خدمات گسترده ای که روچی در اختیار شما قرار خواهد داد آشنا شوید.

ارتباط با مشتری های خاص
شما به غیر از فروش محصولات به افراد رهگذر ، باید به فکر جذب مشتری های خاصی همچون ارگان ها و شرکت های نیازمند کالای مربوطه هم باشید. یک سری از مشتری ها می توانند راه پیشرفت شما را هموارتر سازند. مانند مشتری های ثابت و فروشگاه های مربوطه. به عبارت دیگر ، به غیر از حکم تک فروشی، عمده فروشی را هم در اولویت های خود با ترفند هایی که مطرح خواهند شد ، قرار دهید.

ارتباطات با ارگان های مرتبط
چه خوب است اگر بتوانید با ارگان هایی نظیر صنف مربوطه ارتباطات مؤثری داشته باشید. این ارتباطات در جهت پیشرفت و پیشبرد راه به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. معمولا این ارگان ها ، امتیازات خاصی را از جمله نمایشگاه ها و تبلیغات در اختیار شما قرار خواهند داد.

حامد محمدیان مهر

درباره حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.