پروژه بزرگ برندسازی قسمت ششم

بازاریابی و فروش, برندسازی

قدم دهم; مشتری مداری

یکی از علل پیشرفت معروف ترین برند ها ، رفتار شایسته فروشندگان مجموعه آنها با مشتریست. اهمیت مشتری مداری به حدی زیاد است که برخی از برندها ،شعارشان را بر این پایه قرار داده اند.

مشتری مداری ترفند های خاصی دارد که هر مجموعه ای باید از این ترفندها آگاهی لازم را داشته باشد.

کارت هدیه ، اس ام اس تبریک به مشتریان، تخفیف برای مشتری های ثابت، اشانتیون و غیره از این ترفندها به حساب می آید.

اخلاق مناسب فروشندگان و استفاده از کلمات تکریمی  هم از دیگر ترفندها برای مشتری مداریست!

قدم یازدهم ; توسعه با تبلیغات پایه

دلیل استفاده از کلمه پایه در تبلیغات اینست که در این مرحله تبلیغات گسترده احتیاج نیست.  در مرحله هفتم از کالاهای پایه برایتان گفتیم.  حال این تبلیغات بر طبق محصولات پایه ی تولید شده ،طرح ریزی می گردد.  در اینجا قصد داریم این تبلیغات را برایتان شرح دهیم.

ژورنال و مدلینگ

شما برای عرضه پوشاک یا کالاهای مربوطه ، احتیاج به یک سیستم کاتالوگی دارید . برای تبلیغات اینترنتی، بیلبوردی ، ژورنالی و اکثر تبلیغات دیگر ، این سیستم مورد استفاده قرار می گیرد.  در این سیستم به مدلینگ، عکاس و محل مناسب احتیاج خواهید داشت.  مسلما این سیستم در فعالیت اقتصادی شما ، تأثیر بسیاری دارد.  پس بهتر است به بهترین نحو این سیستم را اجرا نمایید.

تبلیغات اینترنتی

اگر مجموعه شما دارای یک سایت مناسب نیست و  در شبکه های اجتماعی ، صفحه ی فعالیتی ندارید ، به جرأت می توان گفت ۸۰ درصد مخاطبینتان را از دست داده اید.

داشتن یک سایت اینترنتی ، کار بسیار ساده ایست و هیچ احتیاجی به هزینه های هنگفت نیست.  حال در اینجا یک راه ساده ی آن را بیان می کنیم.

۱٫به یک سایت خدمات هاست و دامنه مراجعه، و سرویسی مناسب با کارتان تهیه کنید.  هزینه این سرویس ها معمولا از ۲۵۰۰۰ تومان شروع می گردد که برای این فعالیت ، بسیار مناسب است.

۲٫ مدیریت محتوای وردپرس را از اینترنت دانلود کنید و در اینترنت ، نحوه ی نصب آن روی سایتتان را بخوانید.

۳٫ پس از نصب وردپرس قالبی مناسب برایش دانلود کرده و مطالب مربوط به فعالیتتان را داخل آن وارد نمایید.

۴٫ اگر هزینه ای برای رونق اینترنتی می خواهید پرداخت کنید ، بهتر است آن را صرف تبلیغات و تقویت سئوی سایتتان کنید تا نام برندتان بیش از پیش معروف گردد.

یکی از راه های رونق کار و تبلیغات ، داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی برای برندتان می باشد که با تبلیغات مناسب، می توانید مخاطبان زیادی را با خود همراه کنید.

حال پس از انجام این مراحل می توانید فروش اینترنتی خود را هم شروع نمایید.  از مزایای فروش اینترنتی ،صرف هزینه ی کمتر می باشد.

تبلیغات محلی

اگر  فروشگاهی ثابت دارید ، مسلما نباید به امید مشتری های گذری باشید.  با پخش تراکت و تابلو های محلی ، تبلیغات اولیه ی خود را شروع کنید.  بعد از مدتی متوجه خواهید شد چه تأثیر خوبی روی کسب و کارتان خواهد داشت.

 

روچی

درباره روچی

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

چرا روچی؟

از طریق روچی می توانید پارچه و ملزومات را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید.
می توانید برای الگو سازی از برترین طراحان و متخصصان بهره مند شوید و به صورت رایگان از متخصصان مشاوره بگیرید.
*هر آنچه برای تولید پوشاک نیاز دارید در اختیار شما خواهد بود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.