برندسازی, راه حل های تولید

پروژه بزرگ برندسازی قسمت پنجم

پروژه بزرگ برندسازی قسمت پنجم
امتیاز خود را ثبت کنید

 

قدم هفتم :نحوه شروع تولید ، طبق بودجه بندی

برای تولید خود عجله نکنید.  فرصت همیشه برای شما هست.  اگر می خواهید پیروز میدان باشید باید حساب شده عمل کنید.  اول بودجه خود را معین کنید یا به حد نساب برسانید.  سپس درصدی از آن را برای تولیدات پایه ای در نظر بگیرید.  منظور از محصولات پایه ، محصولاتیست که طبق آن تولیدات خود را شروع می کنید.  مثلا محصولات ابر کرومبی شاخه بندی های متنوعی دارد که هر شاخه آن بر طبق یک الگو پیش رفته.

پیشنهاد ما به شما این است که اول کار تنوع زیادی را به کار نبندید، بعد از مدتی شروع به گسترش و متنوع کردن محصولات خواهید کرد ، پس عجله نکنید.

محصولات پایه باید در زیباترین حالت ممکن طراحی و تولید گردند.  به دلیل اینکه تبلیغات شما با همین محصولات پایه شروع می شود و هر چه شروع قوی تری داشته باشید ، ادامه راه برایتان سهل تر می گردد.

 

قدم هشتم:  تعیین نوع قیمتی محصول

برخی از برندها فقط دارای کالاهای لوکس و گران قیمت هستند، برخی از برند ها کالاهایی تولید می کنند که کم درآمدها را پوشش می دهد و بعضی برند های دیگر،  هم دارای کالای لوکس و هم غیر لوکس هستند . حال این به شما و نوع کارتان بستگی دارد که کدام نوع را انتخاب نمایید.  هر کدام از این راه ها دارای فوائد و معایبی است .

به شما پیشنهاد می دهیم در آغاز ، با محصولات لوکس شروع نکنید.  بعد از شکل گیری کامل مجموعه خود، می توانید برای تعیین نحوه ی کار خود تصمیم اتخاذ کنید.

 

قدم نهم : سیستم حسابداری حرفه ای

خیلی از فعالان بزرگ اقتصادی ، به دلیل نداشتن حسابداری حرفه ای برشکست شدند.  از تجربه دیگران می توان برای پیشرفت خود استفاده ای بهینه کرد.   پس برای جلوگیری از ضرر ، احتیاج به یک حسابداری حرفه ای خواهید داشت.  سیستم حسابداری شما باید شامل تمامی دخل و خرج های شما باشد.  به اصطلاحی یک واو جا نیاندازید.

معمولا حسابداری های کامل شامل انبارداری، هزینه، فروش، خرید، تراز سود و زیان و غیره می باشد.

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *