برندسازی, راه حل های تولید

پروژه بزرگ برندسازی قسمت چهارم

پروژه بزرگ برندسازی قسمت چهارم
امتیاز خود را ثبت کنید

قدم پنجم : شروع تحول با محصول اختصاصی

حال می خواهیم یکی از راز های موفقیت برند های بزرگ دنیا را فاش کنیم که یکی از فعالیت های روچی ، من باب همین موضوع است.

اگر دقت کرده باشید ، متوجه می شوید که برندهای بزرگی همچون ابرکرومبی، زارا، لاگست و تمام برندهای معرف دیگر ، دارای محصولاتی اختصاصی هستند که نشانی از خود را روی آن پیاده نموده اند.

حال قدم اولی که می توانید بردارید ، طراحی اختصاصی و سپس شروع تولید محصولات اختصاصی است.  در این زمینه گروه روچی می تواند کمک شایانی  برای شما باشد.  یکی از فعالیت های روچی ، تولید سفارشات خاص برند ها با آرم و لوگوی اختصاصی آنهاست که در بخش خدمات روچی ، کاملا توضیح داده شده.

 

قدم ششم طراحی اختصاصی

اگر به برند گوچی دقت کرده باشید از سه رنگ با طرحی خاص در محصولات خود استفاده نموده که یکی از معرف های محصولاتش میباشد.  یا بربری که از طرح چهارخانه بارنگ کرمی خاص برای نشانه گذاری استفاده نموده.  حال شما هم برای گسترش کار خود به سبک و طرحی اختصاصی احتیاج خواهید داشت.  این بستگی به طراحی شما دارد که چقدر در دل مشتری نفوذ خواهد کرد.  هرچه طرح شما خلاقانه تر باشد ، میزان تأثیر گذاری کالایتان بیشتر می گردد.

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

یک دیدگاه در مورد “پروژه بزرگ برندسازی قسمت چهارم

  1. یوسفی گفت:

    سلام
    لطفا چندنمونه ازآرم ولوگوی شرکتهارو بذارید،اصلا یک آرم ولوگو باید چه شکلی باشه؟ لطفا کامل توضیح دهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *