پروژه بزرگ برندسازی قسمت اول

برندسازی, راه حل های تولید
پروژه بزرگ برندسازی قسمت اول
1 امتیاز از 1 رای

یا میخواهید کسب و کارتان رونق پیدا کند؟ آیا می خواهید از فروشندگی لباس به یک برند مشهور تبدیل گردید؟ آیا می خواهید سر زبان همه باشید؟ آیا می دانید راز موفقیت برند های معروف چیست ؟ آیا از یک در آمد عادی خسته شده اید و می خواهید تحولی بزرگ ایجاد کنید؟ با ما همراه باشید تا قدم به قدم نیازهایتان  برآورده شود و تحولی عظیم در کشب و کار خود ایجاد کرده و به یک برند معروف تبدیل گردید.

این پروژه در جهت ارتقا سطح مد و فشن ایرانیان و آشنایی با گروه روچی و خدمات آن در راستای بهبود کسب و کار هموطنان شروع گردیده که امید است با توجه به موضوعات مطرحه و همکاری بتوانید به رویای خود دست یابید.

اگر دقت کرده باشید در این کره ی خاکی هزاران برند معروف در سطح بین المللی مشغول به کارند و روز به روز با ترفندهای خاص خود به شرکت خود توسعه می بخشند. چرا ما ایرانیان برندهای معروف بین المللی نداشته باشیم؟ و مهمتر از آن این سوال پیش می آید چرا برند جهانی نداریم؟ در عین حالی که کشور های غربی در این صنعت از همگی پیشی گرفتند. افسوس که می توانیم و نمی خواهیم . می توانیم چون تمامی امکانات موجود برای این توسعه را داریم. مثل محققان برتر، خاک حاصلخیز، انرژی ارزان، ارتباط مرزی گسترده، کشور های همسایه ی مستعد و ۱۰ ها امکاناتی که طی این پروژه با تمامی آنها آشنا خواهید شد.

اگر الان یک بوتیک یا فروشگاه  دارید یا قصد راه اندازی آن را در ذهن می پرورانید پس این بهترین فرصت برای پیشبرد اهداف طبق اصول و ترفندهاییست که در این پروژه برایتان مطرح می سازیم.

اولین قدم ( راه اندازی فروشگاه)

اگر فروشگاه پوشاک دارید اولین قدم خود را برداشته اید و بهتر است به سراغ قدم دوم بروید. اگر هنوز در فکر افتتاح یک فروشگاه هستید پس در اولین قدم با ما باشید.

نحوه افتتاح یک فروشگاه لباس

راه اندازی فروشگاه لباس کار آسانیست به شرط آنکه روی اصول پیش روید ، حتی می شود بدون سرمایه یک مزون خانگی یا یک سایت فروش پوشاک راه اندازی کنید. با این حال تمامی این راه ها مستلزم یک شروع و پیشروی خوب است.

ما در اینجا قصد معرفی چند تکنیک را داریم که در راه اندازی فروشگاه شما کمک شایانی می کند.

۱- اولین حرکت مشخص کردن حرفه ای خاص در این رابطه است. شما دقیقا خواهان فروش چه نوع محصولات یا پوشاکی هستید؟ بچه گانه؟ مردانه؟ زنانه؟ کفش ؟ کت شلوار؟ مانتو ؟ شلوار؟ مجلسی؟ ورزشی؟

اگر به فکر این هستید که همه این آیتم ها را با هم داشته باشید ، به شما توصیه می کنیم از این فکر صرف نظر کنید. هر کدام از این موارد نیاز به تجربه و دانش بالاییست که برای شروع نمی توانید روی تمامی این آیتم ها مانور دهید.

۲- تحقیق و مشخص کردن مکان فروش

یکی از مهمترین مسائل در تعیین بازدهی کسب و کارتان محل فروش و استراتژی محلی است. پس از مشخص کردن یک حرفه باید به دنبال محل مناسبی برای حرفه ی خود باشید. پس تحقیقات را شروع کنید. تحقیقاتی مانند پوشش غالب محله، رغبای محله، دسترسی مکان، دید مکان، قدرت خرید منطقه ، فرهنگ منطقه و حتی در جزئی ترین موارد مانند جای پارک . حال این به شما و ذهن متفکرتان بستگی دارد که با طرح تحقیقات ، مکانی مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.  باید در نظر داشته باشید که قیمت مکانی که میخواهید تهیه کنید برای شما مناسب است یا نه. ساده ترین راه برای این کار استفاده از اطلاعات در مورد فروشگاه های مرتبطی است که در محله وافع شده. مسلما این فروشگاه ها به شما حقیقت را نخواهند گفت. پس بهتر است یا کشیک یک فروشگاه را در اوقات مناسب دهید یا از همسایگان آن فروشگاه سوال نمایید.

اگر در فکر یک مزون خانگی یا یک سایت هستید باید در همان حوضه ها با پیشکسوتانی که فعالیت مشابه دارند مشورت کنید.

۳- تامین کالای اولیه و سرمایه گذاری.

تامین محصولات دارای اهمیتی دو چندان می باشد. اگر خود را هم جای مشتریان یا خریداران قرار دهید متوجه می شوید که برای یک خریدار کیفیت ، زیبایی کالا و قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ادامه ی حرفه ای این بحث در قدم های بعدی مطرح گردیده. پس عجله ننمایید.

۴- تبلیغات فروشگاه

انتظار نداشته باشید که بدون تبلیغات فروش ایده آلی داشته باشید. تبلیغات هم یکی از عوامل اصلی بازدهی مناسب است. تبلیغاتی همچون تابلو و شعار های روانشناسی شده، تراکت، تبلیغات بیل بردی و روش های دیگر که در قدم های بعدی ،این رکن اصلی را کاملا باز کرده و ترفندهایی از آن را برایتان بازگو خواهیم کرد.

۵- چینش فروشگاه

در تجربه های متعددی که در نمایشگاه ها و فروشگاه های متعددی که راه اندازی کرده ایم ، به این نتیجه رسیدیم که این مسئله جزئی، تاثیری باورنکردنی در فروش محصولاتمان داشته. پس اگر خواهان بازدهی بیشتر هستید، می توانید از تجربیاتی که در قدم های بعدی در اختیارتان می گذاریم استفاده کنید.

۶- نحوه ی برخورد با مشتری

هر چه روزهای بیشتری از تأسیس فروشگاهتان بگذرد ،متوجه خواهید شد که مشتریانی ثابت دارید که این مشتری ها از نحوه ی برخورد شما خوششان آمده و فروشگاه شما را در ذهن خود جزو یکی از اولویت ها قرار داده اند. پس چه خوب است که مشتریان ثابت خود را برای بازدهی بیشتر با رفتار و ترفندهایی ، افزایش دهید. و باز هم در قدم های بعد، بحث های گسترده و حرفه ای  در این رابطه خواهیم داشت که نباید آنها را از دست دهید.

 

منتظر مراحل بعدی باشید

حامد محمدیان مهر

درباره حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.