بازاریابی و فروش, کسب و کار آنلاین, مد و پوشاک

کاتالوگ پوشاک ترفندی برای فروش بیشتر

کاتالوگ پوشاک ترفندی برای فروش بیشتر
5 امتیاز از 1 رای

اگر از فروش پوشاک تولید شده ی خود ناراضی هستید و به دنبال راهی برای افزایش فروش لباس می گردید ، پس شاید خواندن این مطلب برایتان بی فایده نباشد . در این مطلب یکی از عوامل مهمی که باعث برتری و سبقت برخی تولید کنندگان و برندها شده را بیان می کنیم و نجوه ی اجرای آن را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اهمیت کاتالوگ و ژورنال لباس

کاتالوگ ؟ چگونه کاتالوگ پوشاک می تواند به فروش یک تولیدی کمک کند ؟ شاید بهتر است کمی از روش های سنتی فاصله بگیریم و روش های نوین را نیز تجربه کنیم . شاید از نگاه برخی بررسی این مسئله کار بیهوده ای باشد ولی تجربیات کسانی که برای پوشاک تولید شده ی خود کاتالوگ یا کالا نما تهیه کرده اند ، کاملا متفاوت با این نگاه است .

کاتالوگ و طراحی ژورنال لباس

کاتالوگ چگونه باعث فروش بیشتر می گردد؟

خیلی ها این سوال را می پرسند که چگونه تولید پوشاک خود را به فروش رسانیم ؟در حالی که بازاریابی لباس امری زمانبر است و اینکه چطور فروش پوشاک تولیدی خود را افزایش دهیم. طبق تجربه ، یک فروشنده لباس زمانی که با کاتالوگ پوشاک تولیدی روبرو شود ، و محصول تولیدی را برتن مدل بررسی نماید  رغبتش جهت سفارش بیشتر خواهد شد . به غیر از آن فروشنده می تواند از روی کاتالوگ ، مشتریان خود را راهنمایی کند که این نیز باعث افزایش میل فروشنده به سفارش است  .  پس موثرترین و ساده ترین راه برای ترغیب ، بازاریابی و فروش بیشتر ، تهیه کاتالوگ پوشاک یا کالا نما از محصولات تولیدی می باشد.

هزینه کاتالوگ و مشکلات آن

اما خب با هزینه ها و دردسر های کاتالوگ چه کنیم . از آنجایی ممکن است مدل ها دارای تغییرات باشد و مدل های لباس کم و زیاد شود ، سفارش کاتالوگ به چاپخانه ها و هزینه های عکاسی مسلما مشکل ساز خواهد شد ، اینجاست که می توان از تکنولوژی بهترین بهره را برد. پیشنهاد های ما چیست؟

 

کاتالوگ دیجیتالی هم می شود

حتما قرار نیست کاتالوگ شما به صورت پرینتی باشد ، این روزها استفاده از تلفن های هوشمند ، تقریبا همگانی شده و و روز به روز بر استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی و ارتباطی افزوده می شود . با این اوصاف کاتالوگ های دیجیتالی حتی در برخی موارد ، طالب بیشتری دارد . کافیست یک تلفن هوشمند با دوربین وضوح بالا داشته باشید تا بتوانید یک کاتالوگ مناسب تهیه کنید و آن را با  مشتریانتان به اشتراک بگذارید .

کاتالوگ پوشاک

موارد مهم در ژورنال یا کاتالوگ پوشاک

برای یک کاتالوگ پوشاک موثر ، بهتر است کاتالوگ شما ساده ، ولی گویا باشد . بهترین حالتی که پیشنهاد می دهیم ، تصویر واضح بعلاوه ی نام مدل ،توضحی مختصری از جنس ، سایز ، نوع و رنگ بندی های موجود می باشد . تصویر زیر می تواند الگوی مناسبی برای کاتالوگ شما باشد.

کاتالوگ پوشاک

 

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

2 دیدگاه در مورد “کاتالوگ پوشاک ترفندی برای فروش بیشتر

  1. Hoseyn40 گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتان (کاتبی)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *