ایده و خلاقیت, برندسازی, کارآفرینی در پوشاک

چگونه کسب و کار موفق در پوشاک داشته باشیم

چگونه کسب و کار موفق در پوشاک داشته باشیم
5 امتیاز از 1 رای

چه کسی نمی خواهد کسب و کاری موفق داشته باشد ؟ مسلما همه ی ما در زمینه های شغلی خود به دنبال موفقیت می گردیم. همه جا صحبت از راه کار ها و ترفند هاست و همه در تلاشند تا در فعالیت خود از دیگری پیشی بگیرند . اما غافل از اینکه ممکن است راه چاره در دو قدمی ما باشد . کافیست کمی دیدگاه خود را انعطاف پذیر سازیم . گاهی کسب و کار موفق ، فقط در تلاش کردن نیست.

این مطلب را به راهی اختصاص دادیم که به گفته مارتی نویمایر ، مانند یک موتور محرک برای کسب و کار و برند عمل میکند و با بررسی سخنان ارزشمند در زمینه ی اقتصادی ، کمی فراتر رفتیم . پس اگر برای یک تغییر تفکر آماده اید ، بد نیست این راه را نیز مورد بررسی قرار دهید . در ادامه این روش را در فضای صنعت پوشاک مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

تمایز یک رمز مهم برای کسب و کار موفق

صنعت پوشاک دارای گستردگی بسیاری می باشد ولی به همان نسبت رقبای زیادی را نیز در خود جای داده . زمانی که از بیرون گود به این صنعت نگاه می اندزیم و روند کاری افراد موفق در این صنعت را بررسی می کنیم ، یک فاکتور مهم را میتوان به وضوح لمس کرد و آن فاکتور ( تمایز ) است . یک تمایز مفید در فعالیت خود ایجاد کنید که کمتری کسی به آن دست زده باشد . سپس به راه ادامه دهید و از تاثیرات آن لذت ببرید .

چگونه می توان تمایز ایجاد کردکسب و کار موفق در صنعت پوشاک

در بخش ایده های روچی  مواردی را مورد بررسی قرار دادیم ولی این ذهن خلاق شماست که در نهایت ایده پردازی های مناسب با شرایط شما را پیشنهاد می دهد .تنها کافیست زمانی را به تفکر در مورد آن اختصاص دهید . لازم نیست کل فعالیت خود را دستخوش تغییر سازید ، با اضافه کردن یک برتری یا ایده به فعالیت یا محصول خود ، این امر ممکن می گردد .

 

شعار یا solgan متناسب با تمایز

در ادامه روی یک شعار تاثیر گذار کار کنید . کسب و کار های موفق ، نقاط قوت و تمایزات خود را کشف کرده و درطول سالها با تاکید روی این نقاط، تبلیغات خود را به انجام رسانده اند.  برای این کار: از کلمات تخصصی،صنعتی یا مفاهیمی که نیاز به تفکر و محاسبه برای ادراک دارند، استفاده نکنید و سعی کنید شعار خود را کوتاه برگزینید و روی نقطه ی تمایز خود مانور دهید.

 

 

تصمیم با شماست .

 در مورد برندسازی و بازاریابی صنعت پوشاک مقالاتی را برای علاقه مندان ارائه داده ایم که می توانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

 

 

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.