اعلامیه

کمیسیون تولید و توزیع کارگروه مد و لباس تشکیل می‌شود

کمیسیون تولید و توزیع کارگروه مد و لباس تشکیل می‌شود
امتیاز خود را ثبت کنید

نخستین جلسه کمیسیون تولید و توزیع کارگروه مد و لباس با حضور 21 اتحادیه و صنف در ماه جاری برگزار می‌شود.

به گفته سلمانی – دبیر این کمیسیون – اولین جلسه کمیسیون تولید و توزیع (صنف، صنعت و بازار) اواخر شهریور با حضور21 اتحادیه و صنف تشکیل می شود که تعیین چشم‌انداز، اهداف، راهبردها و برنامه‌های تولیدی و توزیعی نظام ساماندهی مد و لباس، شناسایی مشکلات حوزه‌های تولید و توزیع پوشاک و صنایع مرتبط، برنامه‌ریزی برای تعامل فعال با دستگاه‌ها، نهادها و اتحادیه‌های مرتبط و تسهیل در روند تولید، توزیع و اشاعه الگوهای اسلامی ایرانی، برقراری ارتباط با متخصصان و کارشناسان، ایجاد زمینه‌های جذب و مشارکت فعال تولید و توزیع پوشاک بر اساس الگوهای موردنظر کارگروه بخشی از وظایف این کمیسیون است.

اعضای این کمیسیون مرکب از رییس اتاق اصناف ایران (رئیس کمیسیون)، نماینده تام‌الاختیار شرکت گمرک جمهوری اسلامی ایران، رؤسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و صنعتی پوشاک و نساجی هستند.

پیش از این ابوالقاسم شیرازی – رییس اتحادیه پوشاک – و علیرضا سلمانی – مشاور معاون فرهنگی اتاق اصناف ایران – به‌عنوان نایب‌رییس و دبیر کمیسیون تولید و توزیع (صنف، صنعت و بازار) کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منصوب شدند.

علی فاضلی – رییس اتاق اصناف ایران و رییس کمیسیون تولید و توزیع کارگروه مد و لباس – با صدور این احکام بر ضرورت گسترش حوزه و فعالیت‌های کمیسیون و برگزاری منظم نشست‌های کارگروه تأکید کرد.

رییس اتاق اصناف ایران و عضو اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، به استناد آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس و بند ماده 4 آیین‌نامه داخلی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تیرماه سال جاری با صدور حکمی از سوی حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، به مدت سه سال به‌عنوان رئیس کمیسیون تولید و توزیع (صنف، صنعت و بازار) این کارگروه منصوب شد

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.