دانستنی ها

گرانقیمت ترین برندهای کت و شلوار در دنیا

گرانقیمت ترین برندهای کت و شلوار در دنیا
امتیاز خود را ثبت کنید
گرانقیمت ترین برندهای کت و شلوار در دنیا

پرشین وی: کت و شلوار یکی از ضروری ترین پوشاک مردانه به ویژه برای مراسم هایی نظیر عروسی، مهمانی، فارغ التحصیلی و… است و برای این نوع مراسم کت و شلوار، پوشاکی بسیار شیک و مطمئن در نظر گرفته می شود. در زیر لیستی از 10 برند برتر و گرانقیمت کت و شلوار در دنیا را مشاهده می کنید:

  1. کیتون – 50000 دلار

 

گرانقیمت ترین کت و شلوارهای دنیا

کیتون یک شرکت لوکس لباس است که به طور تخصصی در زمینه کت و شلوار و لباس های مردانه کار می کند. کایرو پائون و آنتونیو کارولا در سال 1956 در ناپل ایتالیا این شرکت را تاسیس کردند. این شرکت به عنوان دارنده گرانقیمت ترین کت و شلوار دنیا شناخته شده است. به گزارش پرشین وی متوسط قیمت کت و شلوار آن حدود 20،000 دلار و کمترین قیمت آن حدود 8،000 دلار است. مرکز اصلی آن در نیویورک مستقر بوده و فروشگاه هایی در 14 کشور دیگر دارد.

  1. بریونی – 48000 دلار

 

 گرانقیمت ترین کت و شلوارهای دنیا

بریونی یک شرکت مد ایتالیایی است که به طور تخصصی در کت و شلوارهای دست دوز فعالیت می کند. این شرکت را نازارنو فونتیکولی و گائتانو ساوینی در سال 1945 و درست بعد از جنگ جهانی دوم تاسیس کردند. کت و شلوارهای بریونی می تواند از قیمت 6500 دلار تا 47500 دلار قیمت داشته باشد. این کت و شلوار ها از پشم گرانقیمت شتر بی کوهان امریکایی دوخته می شود که یک نوع حیوان نادر امریکای جنوبی است.این کت و شلوار 48000 دلار قیمت دارد.

  1. کانالی – 4200 دلار

 

 گرانقیمت ترین کت و شلوارهای دنیا

کانالی یک شرکت پوشاک مردانه ایتالیایی است. جیوانی و جیاکومو کانالی در سال 1934 این شرکت را تاسیس کردند ولی از سال 1950 توانست به موفقیت زیاد برسد. این شرکت در حال حاضر روزانه 1400 کت و شلوار و همین طور 1600 شلوار تولید می کند. کانالی فروشگاهایی در هنگ کنک، نیویورک، مالزی، هند و استرالیا دارد.

  1. بوتگا ونتا – 3800 دلار

 

این کمپانی بیشتر به خاطر محصولات چرمی شهرت دارد و در ویسنزا، ایتالیا واقع شده است. این شرکت اولین فشن شو پوشاک مردانه خود را در سال 2006 برگزار کرد. بوتگا ونتا در امریکای شمالی، اروپا، آسیا و امریکای جنوبی نمایندگی دارد.

  1. جورجیو ارمنی – 3595 دلار

 

جورجیو ارمنی یک طراح مد ایتالیایی است که برای پوشاک مردانه اش مشهور شده است. به گزارش پرشین وی طراحی های او به دلیل دارا بودن خطوط خوش دوخت بسیار محبوب است. او پس از آنکه لباس هایی را برای چند فیلم طراحی کرد بیشتر در هالیوود به شهرت دست یافت.

  1. رالف لارن – 3295 دلار

 

رالف لارن یک طراح مد و موسس شناخته شده در دنیای مد است، تصور می شود که وی با درآمد خالص 6.5 بیلیون دلار، یکی از ثروتمندترین مردان دنیا باشد. او تاکنون جوایز زیادی از جمله جایزه COTY را دریافت کرده است.

  1. اندرسون و شپارد – 3100 دلار

 

اندرسون سبک جدید “برش لندنی” را در لباس طرح کرد که در این مدل، قسمت بالای آستین فضای بیشتری دارد و اجازه می دهد ژاکت به گردن نزدیک بماند و در عین حال بازو را بتوان آزادانه و راحت تر تکان داد. برخی از مشتریان مشهور این شرکت افرادی مانند فرد استایر، گری کوپر، لارنس اولیور، پرنس چارلز و تام فورد هستند.

  1. پوشاک آکسفورد – 3000 دلار

 

پوشاک آکسفورد در شیکاگو –النویز واقع شده است. جاکوب و لوئیز وینبرگ این شرکت را در سال 1916 تاسیس کردند، از آن زمان این شرکت پوشاک رسمی مردانه تولید می کند. در سال 2007 ، مجله راب ریپورت محصولات این شرکت را با نام بهترین کت و شلوار نام برد. شش سال پیش از آن نیز مجله فوربس پوشاک آکسفورد را به عنوان بهترین کت و شلوار امریکایی نامگذاری کرد.

  1. جی کاس – 2800 دلاری

 

این شرکت در نیویورک مستقر است و به خاطر طرح ها و رنگ های متنوع شناخته شده و تلفیقی از سبک قدیم و جدید است. خوانندگان سبک هیپ هاپ و رپر ها یکی از مشتری های مخصوص این برند هستند، چرا که مدل هایش منحصر به فرد و متفاوت است.

  1. ایسی میاکه – 2800 دلار

 

ایسی میاکه یک شرکت مد ژاپنی است که به خاطر طراحی لباس و عطرهایش مشهور است و به گزارش پرشین وی کاملا از فناوری مدرن استفاده می کند. خود میاکه پیش از آنکه در زمینه مد در پاریس و نیویورک مشغول به کار شود ، دانشجوی گرافیک دانشگاه توکیو بود. او طراح پیراهن یقه اسکی مشکی است که تبدیل به یکی از پوشاک سمبلیک موسس شرکت اپل، استیو جابز شد.

 تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *