برندسازی, مد و پوشاک

۶۵ شعار تبلیغاتی در صنعت مد ، لباس و نساجی

۶۵ شعار تبلیغاتی در صنعت مد ، لباس و نساجی
5 امتیاز از 1 رای

شعار تبلیغاتی «‌Slogan» ‌شامل جمله ای حساس است که برای بیان تعهد یا رسالت یک برند به کار می‌رود. در صنعت پوشاک این شعار ها هستند که با محصول تداعی میگردند. در ادامه به ویژگی های شعار و تگ لاین های خوب میپردازیم و شعار تبلیغاتی ۶۵ برند مد و فشن را نیز قرار خواهیم داد.

کار شعار تبلیغاتی چیست؟

شعار تبلیغاتی معمولا روی یک ادعا تمرکز داشته و معمولا ساختار ساده‌ای نیز دارد، و یازگو کننده ی کلی مجموعه می باشد. امروزه شعار ها نقش مهمی را برای هویت بخشیدن به برندها ایفا میکنند . بهترین حالت نیز زمانی است که مخاطب نام برند و ویژگی محصول را به همراه شعار تبلیغاتی آن در ذهن خود تداعی کند.

طراحی شعارهای هوشمندانه معمولا با بیان یک مزیت با اهمیت‌تر این محصول در امتداد پاسخ به نیازهای مخاطب خود قرار می‌گیرند. بهتر است ایدۀ شعار تبلیغاتی، فرا زمانی باشد، اما گاهی هم می‌تواند به منافع بیشتر و بهتر برای مشتریان آینده خود اشاره کند.

  • ویژگی‌های یک شعار تبلیغاتی خوب‌
  • دارای جملاتی ساده، کوتاه، صریح، بدیع و مناسب باشد.
  • مزیت اصلی محصول یا خدمات را برای جامعه بیان کند
  • تمایز دادن نسبت به سایر رقبا
  • افتخار‌آمیز باشد، اما بدون موعظه و فضل فروشی.
  • تعقل بر‌انگیز باشد. که تا حدودی مخاطب را درگیر پیام برند کند.
  • شخصیتی در خور و متناسب با محصول یا خدمت داشته باشد.
  • حامل احساس خوشایندی از برند یا محصول باشد.
  • ضمن محترم شمردن مخاطب، احساس خوب بودن را در وی تقویت کند.
  • برانگیزانندۀ احساس تمایل یا نیاز در مصرف‌کننده باشد.
  • آنقدر بدیع و ساده باشد، تا به طور ناخودآگاه در ذهن مخاطب حک شود.

۶۵ شعار تبلیغاتی برندهای معروف در زمینه مد و لباس

A diamond is forever.
A style for every story.
Alexandra. Clothes that mean business.
All girls are gorgeous in Jantzen.
Be stupid.
Be your own label.
Clarks. Shoes designed for living.
Clarks. Shoes to live in.
Designed for fit. Loved for style.
Designed to work as hard as you.
Diesel. For successful living.
Ecco. Shoes for life.
Every kiss begins with Kay.
Ex Officio. Clothes for a big planet.
Ex Officio. Expect more from your clothes.
Falke. For tomorrow’s people.
Falke. Soul texture.
Fashion is nothing without people.
Feelmax. Love your feet.
For all the places you’ll go.
For the art of giving.
Form follows you.
Fox River. Clever engineering you can feel.
Gas, it’s true.
Gas. keep it simple.
Global warming ready.
GoldToe. Enlighten your feet.
H2O Velocity. Fit to win.
Helping Australia get back on its feet.
HIS Denim. Made for pleasure.
I am what I am.
Impossible is nothing.
Innovation at work.
Isn’t it time you got an Oscar?
It’s hard to be nice if you don’t feel comfortable.
Jantzen. Keep our beaches beautiful.
Jantzen. The national swimming suit.
Just do it.
KingGee. Workwear you can trust.
Levis. Original jeans. Original people.
Lifts and separates.
Liz. As delicate as a caress.
Mudd. Better when it’s on you.
Mustang Jeans never die. They just fade away.
Our models can beat up their models.
Our name is Mudd.
Paula Lishman. Timeless, elegant, sustainable.
Playtex. Real solutions for today’s women.
Quality never goes out of style.
Shoes designed to move you.
Smart clothing. Everyday living.
Speedo. Born in the water.
Speedo. Make waves.
The crown jewelers for 150 years.
The expression of pearls.
The fabric of our lives.
The luxury of dirt.
The most innovative company in the outdoors.
The one and only Wonderbra.
The ultimate clothing to see the world in.
They fall up not down.
True style never dies.
Where art and science collide.
Who’s that behind those foster grants?
Your not-so-secret weapon.

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *