برندسازی, کارآفرینی در پوشاک, کسب و کار آنلاین

۳ مورد مهم برندسازی صنعت نساجی و پوشاک

۳ مورد مهم برندسازی صنعت نساجی و پوشاک
5 امتیاز از 1 رای

در این مطلب روچی قصد داریم تا ۳ مورد مهم در برندسازی صنعت نساجی و پوشاک که می تواند تاثیر فراوانی برعملکرد یک مجموعه داشته باشد را به همراه تشریح دلایل و اهمیت، مورد بررسی قرار دهیم. قبل از شروع بحث لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین خدمات روچی، برندسازی تخصصی صنعت مد و نساجی می باشد و به زودی سامانه برندساز روچی در همین راستا به صورت رایگان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

یک راست به سراغ اصل داستان می رویم و ۳ مورد مهم برندسازی صنعت نساجی را بدون حاشیه بازگو می کنیم.

 

طراحی لوگو اولین مورد مهم برندسازی

لوگو، به غیر از اینکه می تواند بر روی ناخودآگاه تاثیر بسزایی داشته باشد، مقیاس سنجشی برای اعتبار یک مجموعه نیز به حساب می آید. همچنین لوگو می تواند گویای اهداف و کارایی مجموعه باشد. با بررسی و مقایسه مجموعه ها، تولیدی ها و برند های داخلی و خارجی این صنعت، متوجه این موضوع خواهیم شد که متاسفانه در صنعت پوشاک ایران به این موضوع توجه خاصی نمی گردد و عمدتا به تایپ ساده یا قالب های آماده اکتفا می شود.

طراحی لوگو و برندسازی لباس

طراحی لوگوی توسط گروه برندینگ روچی: برای مشاهده کار ها، مشاوره رایگان و سفارش آنلاین به لینک خدمات برندسازی مراجعه نمایید.

چرا وبسایت لازم است؟

فرض کنید یک مخاطب تعریفی از محصولات یک کارخانه تولید پارچه را می شنود. حال اولین و ساده ترین راه برای آشنایی با شرایط کارخانه، جستجو در فضای اینترنت است و زمانی که با جستجو در اینترنت نتواند کارخانه مورد نظر خود را بیابد، بدین معنی است که حدود ۸۰ درصد احتمال جذب آن مشتری از بین خواهد رفت. اما این تنها یک فرض نیست و در واقعیت اگر محصولات مشتری پسندی دارید ولی در فضای اینترنت فعالیت شما به خوبی استوار نگشته است، به احتمال زیاد مشتریان بسیاری را از دست داده اید.

مورد مهم برندسازی صنعت پوشاک

می خواهید بدانید این مورد مهم برندسازی چه مزیت های دیگری برای فعالیت یک مجموعه ی نساجی و پوشاک به همراه دارد؟

  • با تعریف و توضیحات محصول یا خدمات شما، می توان مخاطبان زیادی را از طریق موتور های جستجو جذب نمود.
  • اینترنت می تواند پلی میان شما و مخاطبانتان ایجاد کند تا بتوانید به راحتی ارتباط خود را با آنها مدیریت نمایید.
  • با وبسایت می توان مخاطبان را از محصولات، رویداد ها، ویژگی ها و موارد بسیار دیگر مطلع نمود.
  • می توان وبسایت را به یک مرکز ارائه یا فروش تبدیل نمود که بسیار مقرون به صرفه باشد.
  • از طریق وبسایت می توان به مخاطبان سرویس های متنوعی را ارائه داد تا درصد رضایتمندیشان بالا رود.
  • از طریق وبسایت می توان آمار ها راتحلیل نمود و از طریق نظرسنجی، دیدگاه ها و انتقادات، مشکلات یا مزایای مجموعه را مشخص کرد.
  • یک وبسایت به اعتبار مجموعه می افزاید و از طریق آن می توان اعتماد سازی نمود.

 

طراحی خلاقانه ی تبلیغات

این روز ها در صنعت نساجی و پوشاک، هم رقیب زیاد است و هم تبلیغات. به همین دلیل مخاطبان توجه خاصی به تبلیغات اطراف خود ندارند، مگر اینکه تبلیغی نظرشان را جلب کند. جلب توجه مخاطب عمدتا با خلاقیت، (که سومین مورد مهم برندسازی می باشد) امکانپذیر است. طراحی یک گرافیک یا یک مدیا که این ویژگی را داشته باشد، مسلما تاثیری بسیار بیشتر از تبلیغات عادی با شعار های تکراری دارد.

 

۵۵۱۴۹۸

 

 

حامد محمدیان مهر

About حامد محمدیان مهر

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام .

همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم .

هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم.
آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

4 دیدگاه در مورد “۳ مورد مهم برندسازی صنعت نساجی و پوشاک

  1. فرید کلانتری گفت:

    سلام من فرید کلانتری هستم
    ببخشید مزاحمتون شدم
    من و گروهم در حال تشکیل ۲ گروه هستیم

    ۱. گروه کارآفرینی صنعتی و اشتغالزایی
    ۲. گروه اختراعات طرح های اختراعیم

    و از شما خواهش میکنم اگه مایل هستید به کمک و گروهمون رو همراهی و راهنمایی کنید ممنون میشم چون ما به متخصص ها و دانشجویان زیادی برای گروه فکرمون برای طرح های صنعتی و اختراعیمون نیاز داریم و در حال تشکیل گروه کارآفرینیمون قصد راه اندازی و احداث و تشکیل برند بزرگ به همراهی و حمایت و راهنمایی و همراهی نیاز داریم من و گروهم قصد احداث و راه اندازی برند تولیدی و کارخانه بزرگ هستیم خواهشمندم بگید چه طور میتوان وام میلیاردی بلند مدت برای کارآفرینی گرفت
    من ۱۶۵ طرح صنعتی کارآفرینی و تولیدی برای توسعه همه جانبه ایران نازنینم دارم و ۷ سال عمرم رو صرف برنامه ریزی اقتصادی و وتحقیق و پژوهش درباره کارآفدینی و صنعتی و تولیدی‌ صرف کردم من عاجزانه خواهش میکنم که از شما بتونید حمایتم کنید تا بتونم کارخانه جات و تولیدی های مورد نیاز جهانی و البته ایرانی رو راه اندازی کنم من و گروهی که جمع آوری کردن  هیچ پشتوانه ی مالی نداریم ولی تمام فکر و ایده های خودمون رو برای کارآفرینی و احداث کارخانه جات بزرگ صنعتی تولیدی بازرگانی در این راه گذاشتیم و تقریب به ۲۰۰   نفر هستیم خواهشا منتطر پیام حمایتی شما هستیم
    ترخدا حمایتمون کنین
    من و گروهم که از سراسر
    ایران جمع آوری کردم  و  همه افراد نیازمند کاری که  پیدادکردم منتظر تماس شما هستیم…..

    1. روچی روچی گفت:

      سلام. امیدواریم به سرعت سرمایه لازم براتون تامین بشه.

  2. Ahad_2ta گفت:

    با سلام
    واقعا این سه مورد رو قبول دارم ، وبسایت برای small business فعلا اگر بعنوان یک مکانی برای مشاهده باشه رو قبول دارم اما فروش انلاین برای این فروشگاهها ممکن نیست بدلیل اینکه انبار بسیار قدرتمندی نیاز داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *