روچی اسمارت

کارخانه‌ی هوشمند تولید پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه به وسعت ایران

روچی اسمارت یک سامانه اینترنتی است که خدمات تولید عمده و سفارشی پوشاک را ارائه می‌دهد. این سامانه با بهره‌گیری از تیمی متخصص و با تجربه، روند تولید پوشاک را برای مشتریان خود تسهیل می‌کند. روچی اسمارت در خدمت تمام گروه‌هایی است که نیاز به تولید پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب دارند. 

از جمله کارخانه‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها، برندهای داخلی و خارجی، واردکنندگان، طراحان جوان و … روچی اسمارت انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، اداری، کت و شلوار، اسپرت، روزانه، ورزشی و … را با طرح دلخواه مشتریان تولید می‌کند. روچی اسمارت همچنین خدماتی مانند الگوسازی، نمونه‌دوزی، چاپ، گلدوزی، برش، بسته‌بندی و برندینگ را نیز ارائه می‌دهد. 

تماس با ما
درباره ما

از صفر تا صد تولید پوشاک کنار شما هستیم

روچی اسمارت“، نخستین سامانه اینترنتی تولید عمده و سفارشی پوشاک است. 

هرکجای زنجیره تولید پوشاک هستید روی ما حساب کنید. روچی اسمارت متشکل از گروهی متخصص و با تجربه برای کمک به شما در تمامی مراحل این مسیر است. 

درباره مشتریان

مشتریان ما چه کسانی هستند؟

روچی اسمارت در خدمت تمام گروه های زیر است.

کارخانجات، سازمان ها، ارگان ها

سازمان هایی که برای پوشش پرسنل خود در جست و جوی تولید کننده ای متعهد هستند.

برندهای داخلی و خارجی پوشاک و فروشگاه ها

که با انباشتگی طرح تولید نشده به دلیل نبود ظرفیت بیشتر تولید مواجهند.

واردکنندگان

که به دلیل افزایش بی رویه نرخ ارز دیگر قادر به واردات نیستند و تمایل دارند محصولاتشان را با قیمت بهینه در داخل کشور تولید نمایند.

طراحان جوان

که به دلیل به دلیل ارتباطات محدود و عدم شناخت روند تولید پوشاک دچار سردرگمی در روند خرید پارچه، ایده، پیاده سازی طرح و ... هستند.

هدف ما کمک به برندهای مد کوچک و متوسط برای ایجاد کسب و کار پوشاک و رفع نیازهای تولید با ارائه یک پلت فرم هوشمند است.

0 +
لباس تولید شده
0 +
مشتری
0 +
چرخ فعال
0 +
پروژه
خدمات ما

مراحل انجام خدمات روچی اسمارت

تیم روچی اسمارت؛ با بهره گیری از تیم قوی و یکپارچه روند تولید را برایتان تسهیل می نماید…

kelly-sikkema-9osZoYyKKVo-unsplash-min

الگوسازی و نمونه دوزی

این بخش با تکیه بر دانش طراحی و الگوسازی خود انواع مدل هایی که مشتریان ما قصد تولید آنها را دارند الگوسازی نموده و اماده ی برش و نمونه دوزی میکنند.در نهایت پارچه ی مد نظر شما با الگوی طراحی شده برش میخورد و دوخته می شود در صورت وجود هر گونه ایراد و عدم تایید توسط مشتری مجددا نمونه تا حد ممکن اصلاح خواهد شد تا در نهایت تایید مشتری حاصل شود. 

این واحد در کنار واحد برش از مهمترین واحد های بخش است.

فروش پارچه و خرج کار

بخش فروش پارچه عمده و واحد فروش خرازی از واحد های قدیمی و پر فروش بازار ایران هستند . این واحد ها با بهره گیری از دانش تخصصی خود همواره یاری دهنده ی مخاطبان و مشتریان خود بوده اند که زیر مجموعه روچی اسمارت نیز خواهند بود. مشتریانی که مدل های آنها بعد از نمونه دوزی تایید شد میتوانند به کارشناسان بخش های مربوطه وصل شوند و پارچه و ملزومات مورد نیاز خودشان را تامین نمایند.

واحد فروش پارچه و خرج کار
riccardo-scauri-8DTcvs5CUSI-unsplash-min

برش

این واحد قلب تپنده عملیات تولید روچی اسمارت است. اهمیت بالای این واحد در روچی کاملا درک کردنی است. از این رو با به کارگیری تیم اجرایی قوی توانسته تا به امروز بدون کوچکترین ایراد به عملکرد طلایی خود ادامه دهد.

پارچه های تهیه شده توسط مشتری یا روچی در این واحدها برش خورده و آماده هر گونه خدمات درخواستی مشتریان میشود.

حدودا بر اساس شرایط فصلی ۲ الی ۳ روز کاری زمان برش است که امکان تغییر وجود دارد.

چاپ و سایر خدمات

تکه های برش خورده بنا بر درخواست مشتری به واحد مربوطه  بنا بر سفارش که چاپ باشد یا گلدوزی، کدام تکه از لباس خدمات داشته باشد، ابعاد و رنگ بندی ارسال خواهد شد.

حدودا ۵ تا ۷ روز براساس حداقل تعداد کارهای برش خورده زمان انجام خدمات خواهد بود که این زمان امکان تغییر دارد.

واحد چاپ و سایر خدمات
واحد دوخت

دوخت

کلیه عملیات دوزندگی و مونتاژ قطعات برش خورده در واحدهای بیرون بر (outsource) تحت لیسانس روچی اسمارت انجام می شود.

حدودا بر اساس حداقل تعداد سفارش ۱۰ تا ۱۴ روز کاری زمان عملیات دوخت است.

کنترل کیفیت

وظیفه نظارت بر کلیه عملیات صورت گرفته از برش تا بخار را دارد. در روچی اسمارت توجه ویژه ای به این عملیات شده است و با وجود چنین بخش نسبتا بزرگی وجود ایراد در کار قابل برگشت به چرخه تعمیر است و پس از اصلاح به بسته بندی خواهد رسید.

diana-polekhina-Q3t49sVquH0-unsplash
nimble-made-SY0mVo-MRQ8-unsplash

عملیات تکمیلی مانند بخار، کنترل کیفیت و بسته بندی

با توجه به خواسته مشتری ملزومات توسط روچی اسمارت قابل تامین است. درنهایت پس از کنترل کیفیت محصولات عملیات بسته بندی محصولات انجام می شود.

فروش در سایت روچی

پس از تولید پوشاک مدنظرتان، به راحتی می توان آن ها را درسایت تخصصی فروش آنلاین پارچه و پوشاک روچی به فروش برسانید.

lucrezia-carnelos-wQ9VuP_Njr4-unsplash-min
خدمات روچی اسمارت کدامند؟

سفارش تولید پوشاک

روچی اسمارت؛ با بهره گیری از تیم قوی و یکپارچه روند تولید را برایتان تسهیل می نماید. شما میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت روچی اسمارت و تماس با کارشناس ما سفارش تولید پوشاک خود را در زمان کوتاهی ثبت کنید و در زمان مشخصی تحویل بگیرید.

تولید پوشاک زنانه

نظر به سابقه چندین ساله تیم روچی اسمارت در تولید انواع پوشاک زنانه مانند مانتو زنانه، شومیز و تونیک زنانه، تاپ و تی شرت زنانه، پالتو و کت، انواع بارانی و کاپشن زنانه، شلوار زنانه و غیره میتواند سفارش و تولید طرح دلخواه خود را به ما واگذار کنید.

تولید پوشاک مردانه

خط تولید روچی اسمارت برای انواع سفارش تولید لباس های مردانه آماده فعالیت است. خدمات تولید پوشاک مردانه روچی اسمارت عبارتند از تولید تی شرت مردانه، پیراهن مردانه، شلوار مردانه، انواع کت و کاپشن مردانه و غیره

تولید پوشاک بچگانه

روچی اسمارت در راستای تولید پوشاک بچگانه نیز فعالیت گسترده ای دارد و شما می توانید تولید انواع لباس بچگانه مانند پیراهن بچگانه، تی شذت بچگانه، بلوز و شلوار بچگانه را به ما بسپارید.

نمونه کار

آثار برجسته

تولید پوشاک زنانه FJ

تولید پوشاک مردانه ژیمان

Scroll to Top
اسکرول به بالا
[panel_login]