روچی
مجله مد و فشن
تولیدی پوشاک (روچی اسمارت)
در روچی بفروش!
فروش ویژه
طراحی اختصاصی الگوی خیاطی

دسته‌بندی کالاها

پارچه‌ها
منسوجات خانگی و صنایع دستی
الگوی خیاطی و خرازی
پوشاک
زیبایی و سلامت

روچی یک شبکه هوشمند تامین پارچه، پوشاک، الگوی خیاطی و مزومات دوخت مورد نیاز کاربران صنعت نساجی می باشد که به نوعی ارتباط درون اجزای این زنجیره را تسهیل می‌کند.

چشم انداز روچی، ایجاد یکپارچگی میان تمامی اجزای شبکه های صنعت نساجی ایران و حتی خارج از ایران است. با توجه به این هدف و تمرکز تخصصی بر حوزه پارچه، پوشاک و ملزومات دوخت و همچنین تکیه بر تیم حرفه ای، بتواند ارتباط بهینه تری میان تامین کنندگان و خریداران برقرار نماید و مسائل پیچیده حوزه تولید و فروش پوشاک را حل نماید.

روچی امروز، با ارائه سرویس های متنوع در صنعت پوشاک در کنار شماست. با توسعه و پیاده سازی پنل های فروش تخصصی خرد و عمده، گام مهمی در راستای پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک کشورمان ایران برداشتیم. خدمات روچی را میتوان در سه بخش اصلی روچی، روچی مارت و روچی اسمارت تعریف نمود که هر کدام از این بخش ها با خدمات منحصر به فردی که دارند گره بزرگی از بخش های مختلف صنعت نساجی و پوشاک ایران می گشایند و به تسهیل ارتباطات درون این شبکه می پردازند.

روچی
لوگو روچی

برای خدمات بخش روچی می توان به فروش تخصصی پارچه، پوشاک، ملزومات خیاطی و همچینین ارائه الگوی های اختصاصی دوخت اشاره نمود.

مشاهده روچی
روچی مارت
لوگو روچی مارت

هدف روچی مارت ارائه بستری تخصصی به فعالان صنعت نساجی است تا از این طریق به بازاری نامحدود در داخل و خارج از کشور دسترسی داشته و محصولات خود را مستقیما به مشتریان عرضه نمایند. همچنین خریداران بتوانند بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن، به تولیدکنندگان و تامین کنندگان صنعت نساجی کشور در محیطی تخصصی و ایمن دسترسی داشته باشند. ارائه پلتفرم منحصر به فرد ارتباط بین فروشنده و خریدار پارچه عمده از خدمات ویژه روچی مارت است.

مشاهده روچی مارت
روچی اسمارت
لوگو روچی مارت

روچی اسمارت نخستین سامانه اینترنتی تولید سفارشی و همده پوشاک است. شما هرکجای این زنجیره هستید روی آن حساب کنید. روچی اسمارت متشکل از گروهی متخصص و با تجربه است. تمامی خدمات تامین، نیازمندی ها، تولید پوشاک و حتی فروش محصولات نهایی را برای کمک به شما در تمامی مراحل این مسیر ارائه میدهد.

مشاهده روچی اسمارت

سال تاسیس

1396

تعداد فروشندگان

358

تعداد بازدیدکنندگان

1M

تعداد سفارشات

50,000

داستان شکل گیری

روچی در سوم دی ماه سال 1396 با هدف بهبود تعاملات سنتی صنعت نساجی و پوشاک متولد شد. روچی همواره کوشید تا به پشتوانه‌ی تخصص و شبکه ارتباطی قوی خود، معتبرترین مرجع اطلاعات و تعاملات فعالان صنعت مد و لباس و نساجی ایران باشد. تا سرانجام در سال 1398 اولین اپلیکشن موبایلی آموزش و فروش اختصاصی پارچه و ملزومات دوخت را توسعه داد.

پس از حدود نیم دهه تلاش در عرصه تجارت هوشمند در صنعت نساجی ایران، روچی دیگر تنها یک فروشگاه اینترنتی پارچه نیست، بلکه یادآور تحول سیستم فروش در این صنعت بوده و به واسطه آن، شبکه ای جامع از فعالان تخصصی این صنعت را گرد هم آورده است. کارنامه روچی به عنوان نخستین فروشگاه اینترنتی الگوی پوشاک، خرازی و پارچه، نمایانگر باور ما به بهینه سازی بازار سنتی منسوجات از مسیر هوشمندسازی آن است.

ارزش‌های ما

پلتفرم اختصاصی

روچی یک مارکت پلیس اختصاصی در صنعت نساجی و پوشاک می‌باشد. ازین رو تمام تمرکز خود را برای رشد در این حوزه اختصاص می‌دهیم تا گسترش و شکوفایی این صنعت را در ایران ببینیم.

نوآوری

خلق برند روچی با نوآوری همراه بوده‌است. خلاقیت، بهینه‌سازی، ابداع و سازندگی چهار ستون اصلی روچی هستند.

هوشیاری

همواره هوشیاری و هوشمندی در روچی توانسته است در مواجهه با چالش‌ها به یاری ما بیاید. برای رسیدن به رسالت بیزینس، هوشمندتر از قبل ادامه خواهیم‌داد.

ترقی

در روچی همواره برای رشد خود تلاش کرده‌ایم و بنای کارمان را رشد و ترقی تک تک اعضای روچی، نهادیم.

خانه
دسته بندی
سبد خرید
پروفایل