اسرار برندهای بزرگ دنیای مد + ویدیو
قسمت یک اسرار برندهای بزرگ
کیفیت محصولات ایرانی امروزه با محصولات خارجی رقابت می کند و بعضا بهتر از آن ها نیز می باشد ولی سوال اینجا است که چرا افراد از بین یک لباس ایرانی و همان لباس با برند خارجی در اکثر مواقع برند خارجی را انتخاب می کنند؟
چرا برخی از برند ها با اینکه از نظر کیفیت با بقیه محصولات تفاوتی ندارند اما بسیار گران قیمت تر هستند؟ و جالب این است که افراد عادی با درآمد های متوسط اقدام به خرید از این برندها می کنند!
آیا پوشیدن این برندها باعث می شوند که هویت و شخصیت ما از دید دیگران تغییر بکند؟ برای مثال برند نایک به عنوان یک برند باحال و سرشار از انرژی شناخته می شود ولی پوشیدن این برند باعث می شود که بقیه افراد این صفات را برای ما نیز به کار ببرند؟
ولی چگونه این برندها این ذهنیت را در ما به وجود آورده اند؟
در این مستند شما با هویت برندهای مشهور پوشاک مانند louis vuitton, burberry, BOSS, Levis, SuperDry و بسیاری از برندهای دیگر آشنا می شوید و از نزدیک خواهید دید که چگونه این برند های ذهن افراد را تسخیر کرده و کسب و کار پوشاک خود را گسترش داده اند.
قسمت دو اسرار برندهای بزرگ
در متن قسمت قبل این سریال سوال هایی مطرح شده است، در رابطه با اینکه علت فروش بیشتر محصولات دارای برند نسبت به محصولات ایرانی فاقد برند چیست و اینکه این برند ها چگونه ذهنیت سازی می کنند؟
با دیدن این سریال می توانید با نحوه برندینگ اکثر برندهای بزرگ آشنا شوید.
تولید کنندگان ایرانی با الگو برداری از ذهنیت سازی برند های خارجی و با درهم آمیختن این ایده ها با فضای امکاناتی و فرهنگی ایران می توانند فروش و همچنین تولیید خود را گسترش دهند.
در این قسمت از اسرار برند های بزرگ دنیای مد با داستان برند های مشهور دیگر آشنا می شوید و همچنین با روش های علمی، تاثیراتی که برند و قیمت آن ها بر روی مغز ما می گذارند بررسی می شود.
قسمت سه اسرار برندهای بزرگ
در این قسمت سریال “اسرار برندهای بزرگ دنیای مد” با برند های مشهور دیگر آشنا می شوید و همچنین از اسرار برندهایی مانند SuperDry و Adidas پرده برداری می شود و این برندها در رابطه با نحوه ساخت هویت خود در ذهن مشتریانشان می گویند.
همانطور که در نوشته قسمت اول بیان شد یکی از مشکلات بزرگ کسب و کار پوشاک ایران عدم برندهای زیاد در این عرصه است و سیستم فروش محصولات تولیدکنندگان هنوز به صورت سنتی اداره می شود.
امیدوارم که این مستند کمک بزرگی برای تولیدکنندگان پوشاک و نساجی باشد و همراهان عزیز روچی اهمیت برندینگ را در تجارت نوین بیشتر درک کنند.
دیدگاهتان را بنویسید