حضور روچی در 28مین نمایشگاه بین المللی ایرانتکس (IRANTEX)-1401
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی، این بار در تاریخ 29 مهر الی 9 آبان سال 1401 در محل دائمی نمايشگاههای بين المللی تهران برگزار شد.
این نمایشگاه از سل 1383 در ایران به جهت ارتقا صنعت پوشاک، نساجی و صنایع وابسته و با نظارت انجمن صنایع نساجی ایران برگزار می شود و یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای صنعت نساجی است.
از این رو شرکت روچی نیز این نمایشگاه جذاب را فرصتی برای عرضه خدمات و توسعه بازار خود دانست تا به معرفی خدمات و امکانات روچی به فعالین و علاقه مندان صنعت نساجی و پوشاک بپردازد. نا گفته نماند که این رویداد فرصت مغتنمی برای دیدار با همکاران و دریافت نظرات آنان برای رفع ایرادات احتمالی و ترقی بیشتر در جهت رفع نیازهای آنان بود که منجر به هموار شدن مسیر همکاری های آینده برای نیل به هدف اصلی تیم روچی “یعنی پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک ایران” می باشد بوده است.
معرفی نمایشگاه ایرانتکس 1401
در نمایشگاه ایرانتکس (IRANTEX) محصولاتی گوناگونی اعم از ماشین آلات نساجی، مواد اولیه صنعت نساجی، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی، پارچه و نخ به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه به دلیل پوشش طیف وسیعی از کسب و کارهای مربوط به صنایع نساجی و پوشاک برای غرفه داران و بازدیدکنندگان بستر بسیار مناسب برای ارائه خدمات، تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین یادگیری نکات مهم در این صنعت است.
در نمایشگاه بیم المللی ایرانتکس شرکت های مختلف و بزرگی از سرتاسر جهان برای ارائه جدیدترین محصولات نساجی خود در زمینه منسوجات خانگی و صنعتی و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در حوزه ماشین آلات نساجی مجال حضور دارند.
بنابراین فرصت بسیار مناسبی برای فعالان و علاقهمندان به صنعت نساجی از جمله تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواد اولیه و الیاف بود تا ارتباطی نزدیکتر و عمیق تری با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه نساجی کشور کمک کنند.
و نباید شانسی که برای جذب سرمایه شرکت های نوپا، ایجاد فرصت های شغلی و صادرات و سایر موهبت های این گونه نمایشگاه ها را نادیده گرفت.
برای مشاهده لیست شرکت کنندگان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی تهران سال 1401(IranTex)، کلیک کنید.
گروه کالایی شرکت کننده در نمایشگاه ایرانتکس 1401
- ماشین آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش
- انواع منسوجات خانگی(پارچه های پرده ای، پارچه های رومبلی، حوله، رومیزی، ترمه، کوسن، لوردراپه، پرده و کرکره، سرویس های آشپزخانه، حمام و…)
- انواع کالای خواب ( تشک، پتو، رو تختی، ملحفه و روبالشی، بالش، لحاف و لوازم و قطعات وابسته )
- انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی
گزارشی مختصر از تجربیات حضور روچی در نمایشگاه ایرانتکس 1401
این نمایشگاه به صفر تا صد فرایند ایجاد لباس، یعنی تبدیل پنبه به نخ، پارچه و نهایتا انواع لباس بود که به نوع خود جذابیت بالایی داشت. نماینده های زیادی از تمامی حوزه ها نساجی در این نمایشگاه حضور داشتند از جمله غرفه های مربوط به تهیه نخ و الیاف و غیره، ماشین آلات ریسندگی، رنگرزی و غیره و در کنار این ها نماینده های زیادی از صنعت پارچه و پوشاک نیز حضور داشتند.
تمامی فعالان حوزه پوشاک مانند پارچه های مبل، پرده، پوشاک و غیره همگی در کنار هم به معرفی محصولات خود پرداختند.
از برندهای معروف ایرانی مانند برند “اویاز” در حوزه پارچه های مبلی و لوازم منزل، برند “ماندگار” که فعال در حوزه پرده، مبل و لباس است و همچنین برند “تعطیلات” یا همان holiday در حوزه پوشاک می توان نام برد که در این نمایشگاه حضور داشتند.
نکته جذاب و قابل توجه دیگری که وجود داشت این بود که بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و حتی گروههای تولیدی کوچکتری که معطوف به محصولات خاصی به عنوان مثال لباس های زیر مردانه، لباس های خانگی و … نیز حضور به عمل رساندند در صورتی که در سال های گذشته به این شکل نبود و فقط در شهرهای محل تولیدیهایشان فعالیت میکردند. ولی این بار با حضورشان در نمایشگاه بین المللی ایرانتکس 1401 علاوه بر معرفی برند و محصول خود این پیام را رساندند که خواهان سهم بیشتری از بازار نساجی و پوشاک ایران و چه بسا فراتر از ایران هستند.
دیدگاه روچی نسبت به نمایشگاه امسال
نقطه تفاوت و قوت نمایشگاه ایرانتکس 1401 در مقایسه با نمایشگاه های قبل از پاندمیک کرونا این بود؛ که تولیدی ها و برندهای کوچکتر، حضور فعال تر و اظهار وجودی بیشتری نسبت به سال های گذشته داشتند و این به نوع خود روزنه امیدی برای پیشرفت های چشمگیری در آینده نه چندان دور صنعت نساجی و پوشاک ایران خواهد بود.
نکته قابل توجه دیگر اینکه که با وجود غیبت قابل لمس برندهای بزرگ و معروفی که در سالهای گذشته از غرفه داران نامی بودند، شرکت های حاضر در نمایشگاه به بهترین نحو به معرفی محصول منحصر به فردشان پرداخته بودند که از نظر کیفیت و تخصص نظر بینندگان را به خود جلب می نمود.
معرفی خدمات روچی به فعالین حوزه نساجی و پوشاک در نمایشگاه
با توجه به رویکردی که در تمامی کسب کارها در پیش گرفته شده، خرسندیم که فعالین حوزه نساجی (textile) نیز اهمیت این موضوع را دریافته اند و راغب به فعالیت بیشتر در بازار دیجیتال و آنلاین هستند نساجی و پوشاک هستند و جای بسی خوشحالی برای تیم روچی در این باره وجود دارد.
[smartslider3 slider=”9″]
دیدگاهتان را بنویسید