مصاحبه با برند بهشوران – نمایشگاه بینالمللی پارچه و پوشاک
معرفی شرکت بهشوران از زبان آقای زاغری (رئیس هیئت مدیره)
بهطور کلی، فعالیت اصلی شرکت بهشوران در حوزه رنگرزی است و تنها روی پارچههای پنبه کار میکند. بهشوران یک شرکت B2B است که در مرحله تکمیل پارچه کار میکند. تمامی دستگاههای شرکت ایتالیایی هستند و تنها با رنگهای ایتالیایی کار میکند.
صحبتهای آقای زاغری در رابطه با مسئولیت اجتماعی شرکت بهشوران
یکی از مسئولیتهای اجتماعی که شرکت بهشوران به آن میپردازد، اطلاعرسانی و آگاهسازی طراحان در رابطه با رنگهای پارچه است. این موضوع به طراحان کمک میکند که طراحان به آسانی رنگهای مناسب برای طراحی خود را پیدا کنند.
به عبارت دیگر، بهشوران سه ماه قبل از هر فصل یک بولتن چاپ کرده و به طراحان برای انتخاب رنگ ارائه میشود.
چشمانداز و اهداف شرکت بهشوران
بهشوران در ابتدا یک طرح توسعه برای افزایش ظرفیت فعالیت خود دارد. علاوه بر این، شرکت بهشوران افزایش آگاهی در زمینه پارچه و رنگرزی را نیز جزء اهداف اصلی خود قرار داده است.
آقای زاغری بیان میکند که در بهشوران در حال آمادهسازی فضایی آموزشی برای تمامی برندها است که در آن، همایشهای فصلی برای برندها و فضایی برای آموزش و ورکشاپ وجود دارد.
دیدگاهتان را بنویسید