مصاحبه با مدیاعامل برند هیمالیا – نمایشگاه بینالمللی پوشاک
معرفی برند هیمایا از زبان فرشته شمس – مدیر عامل برند هیمالیا
از سال 94 به بعد، واردات اجناس ورزشی مطرح قطع شد و برای ورزشکاران، امکان استفاده از برندهای مطرح وجود نداشت. به همین دلیل، ما شروع به تاسیس فروشگاه پوشاک ورزشی خود کردیم و از اینجا بود که برند هیمالیا، فعالیت خود را آغاز کرد. هیمالیا یک برند پوشاک است که فعالیت اصلیِ آن، تولید و عرضه پوشاک ورزشی را شامل میشود. در ابتدای کار، ما در هیمالیا از نخ و الیاف شروع کردیم؛ زیرا تمامی شرکتهای تولیدی پوشاک در روند عادی این فعالیت و درگیر ترند بودند؛ اما وقتی از پوشاک ورزشی صحبت میکنیم، هر یک گرم وزن اضافی در پوشاکی که ورزشکار به تن میکند، روی فعالیت وی تاثیرگذار است.
در ابتدا تامین نخ و الیافی که سلامت ورزشکار تا حد زیادی حفظ کند و بهرهوری آن را افزایش دهد، بسیار سخت و چالشبرانگیز بود؛ اما در نهایت با یک شرکت به توافق رسیدیدم و توانستیم تا پارچه مورد نظر خود را تولید کنیم. این موضوع تا جایی پیش رفت که از این پارچه برای تیم ملی استفاده شد.
اهمیت تکنولوژی در تولید لباسهای ورزشی
فرشته شمس در ادامه درباره اهمیتهای استفاده از تکنولوژیها و فناوریهای بهروز در لباسهای ورزشی میگوید. او بیان میکند که هیمالیا از ابتدا به دنبال استفاده از فناوریهای جدید در لباسهای خود بوده و هنوز نیز به این روند ادامه میدهد.
زیرا هیمالیا بیشتر روی بازارهای نظیر پوشاک کوهنوردی، دوچرخهسواری و …. فعالیت میکند و برای یک کوهنورد بسیار مهم است که ارگونومی مناسب در لباس او رعایت شود، اگر به مدت طولانی آن لباس را پوشید، بو نگیرد و تعریق مشکل خاصی در فعالیت او ایجاد نکند.
دیدگاهتان را بنویسید