نمایشگاه ایرانتکس – مصاحبه روچی با شرکت خوشرنگ
در نمایشگاه بینالمللی پارچه و منسوجات خانگی تهران، شرکتهای معتبری در صنعت نساجی حضور داشتند که یکی از آنها کمپانی خوشرنگ بود. در ادامه این مطلب جزئیات مصاحبه با محمدرضا نیک فلک، مدیر فروش شرکت خوشرنگ را مطالعه میکنید.
معرفی شرکت خوشرنگ از زبان محمدرضا نیک فلک
شرکت خوشرنگ یک شرکت فعال در صنعت نساجی محسوب میشود که فعالیت اصلی آن، تولید انواع پارچههای گردباف است که تمامی مراحل تولید پارچه اعم از بافت و رنگرزی را انجام میدهد. این شرکت دارای قدمت بالایی است و حدود 50 سال است که در زمینه تولید پارچههای لباسی فعالیت میکنید.
شرکت خوشرنگ محصولات خود را بهصورت مستقیم به عراق صادر میکند و بهصورت غیر مستقیم به ترکیه، روسیه و پاکستان نیز صادرات دارد.
همچنین محمدرضا نیک فلک از اهداف سالهای آینده شرکت خوشرنگ میگوید. او بیان میکند که در سالهای آینده خوشرنگ قصد دارد تا به تولیدکننده محصول نهایی و بهطور کلی محصولی که افراد آن را میپوشند، تبدیل شود.
چالشهای نوسان قیمت در صنعت نساجی
در ادامه، محمدرضا نیک فلک از چالشها و سختیهای نوسانات ارز در صنعت نساجی سخن میگوید. او اشاره میکند که نوسانات قیمت میتواند تولیدکنندگان پارچه را با چالشهای زیادی مواجه کند؛ اما این نوسانات در بازار ایران طبیعی هستند و بهصورت مستمر اتفاق میافتند. به همین دلیل، تولیدکنندگان چارهای به غیر از هماهنگسازی خود با این نوسانات ندارند.
او اشاره میکند که فعالیت در صنعت نساجی و بهطور کلی هر صنعتی، بدون چالش امکانپذیر نیست و برای موفقیت در این نوع صنایع، باید قدرت مقاومت و سازگاری بالایی داشته باشیم.
در جمعبندی، آقای نیک فلک در رابطه با حمایت از تولید داخل صحبت میکند. او میگوید امروزه شرکتهای تولید پارچه ایرانی مانند خوشرنگ، در صورت حمایت مصرفکننده و همچنین نهادهای داخلی، توان رقابت با برندهای خارجی را دارند و حتی میتوانند از آنها پیشی بگیرند.
دیدگاهتان را بنویسید