در روچی فروشند شوید و فروشتان را چند برابر کنید!
چقدر از هوش تجاری دنیای دیجیتال امروز برای پیشبرد اهداف خود و موفقیت در کسبوکار استفاده میکنید؟ اگر شما هم بهعنوان یک پارچهفروش در بازارهای سنتی فعالیت میکنید، تا چه اندازه از درآمد خود راضی هستید؟ آیا بازار به شکل سنتی بهخوبی میتواند شما را به استاندارد درآمدی که در طول زمان برای خود ترسیم کردید، برساند؟ اگر پاسخ این سوال را با تردید میگویید، پیشنهاد میکنم روش فعالیت خود را کمی توسعه دهید و در روچی فروشنده شوید.
بازار روچی بهعنوان یک بازار بزرگ آنلاین، امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد تا در کنار بازار سنتی بتوانید محصولات خود را بهصورت آنلاین در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید و درآمد بیشتری به دست بیاورید. اگر شما هم دوست دارید در روچی فروشنده شوید و با مزایای متعدد آن آشنا شوید، پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله همراه من بمانید.
بازار روچی به چه شکل کار میکند؟
بهصورت کلی بازار روچی بهعنوان یک بازار B2B2C شناخته میشود. شما در این بازار با مدل جدیدی از تجارت الکترونیک در عصر دیجیتال روبرو میشوید. بنابراین اگر کسبوکاری در زمینه فروش پارچه، لباس و مواردی ازایندست دارید، با حضور در روچی میتوانید به مشتریان بیشتری در تمام نقاط کشور دسترسی پیدا کنید.
نکته مهم و قابل توجه دیگر این است که اگر در روچی فروشنده شوید، فروشگاه خود را در این بازار آنلاین راهاندازی کردید. بنابراین روچی فقط یک بازار واسطه است که شرایط را برای معرفی شما به مشتریان مختلف فراهم میکند. به عبارت دیگر روچی بهعنوان شخص ثالث، امکان ارتباط بین تمام فروشندههای خردهفروشی و عمدهفروشان را با مشتریان و مصرفکنندگان عمده و تکی فراهم میکند.
اما یک سوال مهم؛ فرق بازار روچی با بازارهای سنتی در چیست؟
بهطور معمول فروشندگان در بازار سنتی قادر نیستند که بهصورت مستقیم با مصرفکننده نهایی خود در ارتباط باشند؛ اما بازار روچی با مدل تجارت دیجیتال خود، این امکان را فراهم میکند تا هرکدام از فروشندگان خریدار محصولات خود را بهسرعت پیدا کنند. بهطور مثال اگر شما در روچی فروشنده شوید و در زمینه فروش عمده پارچه فعالیت داشته باشید، بهخوبی میتوانید مشتریان خود شامل بزازیها را در مناطق مختلف پیدا کنید.
بنابراین درمجموع میتوان گفت که در این مدل از بازار هوشمند و الکترونیک سه طرف شامل فروشندگان و توزیعکنندگان، واسطه ( بازار روچی) و مصرفکننده نهایی فعالیت میکنند. علاوه بر آن هدف بازار روچی با ارائه این مدل از بازار این است که شرایط لازم را برای خدمات مستقیم به مشتریان هدف فراهم کند. درنتیجه موقعیتی سودمند برای تمام کسبوکارها فراهم خواهد شد. البته این موضوع تنها مزیت بازار روچی برای شما نیست؛ بلکه با انتخاب این گزینه که در روچی فروشنده شوید، مزایای متعدد دیگری به دست میآورید. در ادامه این موارد را بررسی میکنیم.
در بازار روچی با مشتریان خود تبادل نظر کنید
در حالت معمول یک فروشنده در بازار سنتی از دسترسی دقیق به نظرات مشتری نهایی با محدودیتهایی روبرو است. در بسیاری از موارد مشتریان نظرات خود را به فروشنده انتقال نمیدهند یا حتی امکان آن بهطور کامل وجود ندارد. همین مسئله میتواند روی فروش و رضایت مشتریان هم تاثیر منفی بگذارد. اما درصورتیکه در روچی فروشنده شوید امکان تبادل نظر با مشتریان وجود دارد. همچنین در صورتی که بتوانید با مشتریان نهایی خود تبادل اطلاعات و نظر داشته باشید، رضایت آنها از خرید دوچندان میشود. علاوه بر آن مزیت جالب بازار روچی و پنل فروشندگان در این بازار این است که تمامی فروشندهها به مشتریان نهایی و اطلاعات آنها مانند سلیقه و علاقهها دسترسی مستقیم دارند. به همین دلیل تجربه کسبوکار دیجیتال به شکل قویتر و بهتری برای فروشگاههای مختلف فراهم میشود.
بازار روچی، جایی برای فروش بیشتر
مهمترین موضوعی که اهمیت بازار روچی را بهعنوان نمونه موفق بازار آنلاین ایجاد میکند، آمارهای خرید مصرفکنندگان بهصورت دیجیتال است. آمارها نشان میدهند که در سال 2020 حدود 92 درصد از مصرفکنندگان به دنبال آن بودند که اقلام موردنیاز خود را از بازارهای آنلاین خرید کنند. دراینبین جالب است بدانید که 74 درصد از مردم از آمازون خرید کردند و همچنین خرید از eBay تا 48 درصد افزایش پیدا کرده است.
درعینحال بعد از بروز بیماری کرونا در جهان، ذائقه مردم به سمت خرید آنلاین تمامی کالاها و خدمات موردنیاز سوق پیدا کرده است. این موضوع بهخوبی محدودیتیهای بازار سنتی و اقبال مردم به سمت بازار اینترنتی را نشان میدهد. در این میان فروشندگان پارچه و پوشاک نیز میتوانند از پتانسیل پنل فروشندگان روچی در راستای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنند و سودآوری بیشتری برای کسبوکار خود به ارمغان بیاورند. بنابراین شما هم در روچی فروشنده شوید!
در روچی نیازی به سئو محصولات خود ندارید!
نمیتوان انکار کرد که برای حضور در بازار دیجیتال و دنیای بیانتهای وب نیاز به اطلاعات و تجهیزات کامل برای حضور در این محیط دارید. یکی از ابزارهای اساسی و مهم در این زمینه برخورداری از یک سایت فروشگاهی قدرتمند و فعال است که امکان دیده شدن محصولات شما را بیشتر کند. اما موضوع مهم دیگر این است که فقط با ایجاد یک سایت و طراحی آن، امکان دیده شدن به معنای واقعی در دنیای دیجیتال وجود ندارد. برای این کار نیاز به مهارت مهمترین به نام سئو دارید.
در حال حاضر تکنیکهای سئو بهعنوان فاکتوری مهم در بازارهای آنلاین و تجارت الکترونیک به حساب میآیند که نیاز به تخصص و مهارتهای جدید دارد. درعینحال هزینههای جدیدی را برای کسبوکار شما ایجاد میکند و بهسرعت به نتیجه نمیرسد.
برای حل این مشکل نیز پنل فروشندگان روچی راه درست را در اختیار شما قرار میدهد تا بدون نیاز به رعایت الگوریتمهای سئو، محصولات خود را به نمایش بگذارید. همچنین در صورتی که در روچی فروشنده شوید نیازی به تبلیغات، رپورتاژهای مختلف و طراحی سایت برای کسبوکار خود ندارید.
به عبارت بهتر شما با حضور در پنل فروشندگان روچی و قرار دادن محصولات مختلف خود شامل پارچه و پوشاک، بهسرعت میتوانید محصولات خود را در بستر وب به نمایش بگذارید. همچنین با هزینه و زحمتی بسیار کمتر به سود در فروش، کسبوکار و جذب مشتریان بیشتر دست پیدا میکنید.
در روچی آکادمی، روند فروشنده شدن را توضیح داده ایم، کلیک کنید….
روچی راهی برای تبلیغات هوشمندانه
بعد از بروز بیماری کرونا و ترویج بسیار زیاد تجارت الکترونیک، نرخ تبلیغات دیجیتال هزینه و قیمت بیشتری پیدا کرده است. علاوه بر آن، عملکرد تبلیغات نیز نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و تمام رقبا تلاش میکنند از این روش برای معرفی خود به مصرفکنندگان استفاده میکنند. بنابراین در این شرایط باید به دنبال تبلیغاتی هوشمندانه حرفهای باشید که در کنار هزینههای کمتر، بهترین گزینه برای معرفی محصولات به مشتریان باشد.
حضور در بازار روچی و پنل فروشندگان روچی این امکان را برای تمام فروشندگان پارچه و پوشاک فراهم میکند که محصولات خود را در صفحات بازار روچی در معرض دید مصرفکنندگان مختلف در سراسر ایران قرار دهند.
با این روش هوشمندانه و ماهرانه لوگوی تجاری شما و محصولات متعددی در که دارید، در معرض دید مشتریان قرار میگیرد. همچنین مصرفکنندگان بهطور دائم با تبلیغات نمایشی لوگو تجاری شما روبرو میشوند. به همین دلیل این موضوع میتواند مشتریان را به خرید از فروشگاه و کلیک روی محصولات تولیدی شما تشویق کند. کاری که تبلیغات تلویزیونی و همچنین گزینههای سنتی به سختی از پس آن برمیآیند، اما روچی آن را بهسرعت برای شما فراهم میکند.
ویترین برند خود را حرفهای بچینید!
ویترین فروشگاه سنتی یا اینترنتی شما مهمترین و اولین راهی است که محصولات تولیدی برند شما را به نمایش میگذارد. مصرفکنندگان با مشاهده ویترین تصمیم میگیرند که از شما خرید کنند یا به سراغ فروشنده دیگری بروند. حضور در بازار روچی و پنل فروشندگان روچی این امکان را برای شما فراهم میکند که ویترین فروشگاه خود را به سهولت و بهصورت حرفهای بچینید. بنابراین تمام مشتریان به صفحات محصولات مختلف شما بهراحتی دسترسی پیدا و گزینه ایده آل را برای خرید انتخاب میکنند.
بازار آنلاین روچی، بستری آنلاین برای کسب و کار بهتر
در حال حاضر چند نمونه مارکت پلیس بزرگ مانند آمازون و Alibaba بهصورت جهانی و در ابعاد و حجم بسیار بزرگ فعالیت میکنند. بازار روچی هم در ابعاد ایرانی خود امکان اتصال صدها عمدهفروش و خردهفروش پوشاک و پارچه را ایجاد میکند. همین موضوع کمک میکند که با ورود به این بازار، رونقی دوچندان به کسبوکار خود بدهید. بنابراین با حضور در این بازار بزرگ امکان درآمدزایی بیشتر و موقعیت برد_برد ایجاد میشود.
مشتریان به سراغ شما میآیند!
با ورود به بازار اینترنتی روچی، پتانسیلهای رشد اقتصادی برای کسبوکار شما افزایش مییابد. شرکتها و کارخانههای تولید پارچه و تولیدیهای انواع پوشاک میتوانند با ورود به این بازار به یکباره با حجم گستردهای از مشتریان جدید روبرو شوند. به عبارت دیگر به بازاری بالقوه با ظرفیت مضاعف دست پیدا میکنند و بدون نیاز به هزینه اضافی به مشتریان جدید پیدا میکنند. پس شما هم در روچی فروشنده شوید.
هرچه بازار بزرگتر، محبوبتر!
ما در دنیای دیجیتال زندگی میکنیم و همه دوست دارند با گوشیهای هوشمند در دست خود، تمام اقلام موردنیاز خود را خرید کنند. در این شرایط فروشگاههای اینترنتی فقط تعداد محدودی محصول در حجم کم ارائه میدهند. اما حضور در بازار روچی کمک میکند که جامعه بزرگی از خریداران و فروشندگان مختلف را در کنار هم جمع کند. تولیدکنندگان، توزیعکنندگان عمده و خردهفروشان پارچه و پوشاک نیز در این بازار میتوانند با مجموعه بزرگی از مخاطبان و مشتریان آماده همراه شوند. به همین دلیل با کمترین تلاش، تمام محصولات خود را به مشتریان نهایی معرفی کرده و به سود میرسند.
درنهایت اینکه شما هم در روچی فروشنده شوید!
در پایان میتوان گفت که بازار روچی با مدل منحصر به فرد خود در ارائه پنل فروشندگان روچی، مجموعه بزرگی از خریداران و فروشندگان خرد و عمده را پوشش میدهد. بنابراین بستری فراهم میکند که فروشندگان پارچه و پوشاک بتوانند با هزینه و قیمت کمتر به سود بیشتری دست پیدا کنند. شما هم همین حالا در روچی فروشنده شوید!
روچی اسمارت، با گروهی متخصص در زمینه تولید عمده پوشاک نخستین سامانه آنلاین (اینترنتی) تولید پوشاک در ایران است.
دیدگاهتان را بنویسید