تولیدی لباس زنانه ؛ ویژگیهای مشترک تولیدیهای موفق لباس زنانه
داستان راهاندازی یک تولیدی لباس زنانه ، میتواند از ابتدا خوشایند و آسان باشد، اما در بیشتر موارد سختیهای مختلفی در ابتدای این راه پرفراز و نشیب وجود دارد. اما با کمی تلاش و توجه به فاکتورهای اصولی میتوان پایانی خوش و پولساز برای آن ایجاد کرد.
ممکن است امروز که به فکر راهاندازی یک تولیدی لباس زنانه هستید، فقط یک کسبوکار کوچک و نوپا داشته باشید.؛ اما نگران نباشید. اگرچه راهاندازی یک خط تولید لباس میتواند چالش برانگیز باشد، اما با توجه به برخی نکات و رعایت دقیق و مرحله به مرحله آنها میتوانید این مسیر را آسان کنید و سریعتر موفق شوید. ما در این مطلب از روچی قصد داریم 7 ویژگی مشترک تولیدیهای موفق لباس زنانه را بررسی کنیم.
نکات مشترکی که تولیدی های موفق زنانه رعایت میکنند!
1 – صبور باشید!
برندهای مطرح و موفق که در صنعت پوشاک و تولیدی لباس زنانه فعالیت میکنند، بهراحتی و بدون سختی به این حجم از شهرت و محبوبیت دست پیدا نکردند. مطمئنا همه آنها زمانی از آزمون و خطا آغاز کردند و طرحهای تجاری متفاوتی را پیش گرفتند.
همچنین با سرعتی پایدار در مسیر خود حرکت کردند تا بتوانند به ساختاری منسجم از مدل کسبوکار خود دست پیدا کنند و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنند. به یاد داشته باشید که راهاندازی یک تولیدی لباس زنانه و موفقیت در این مسیر آسان نیست؛ اما امکانپذیر است و همه برندهای موفق نیز از جایی کوچک کار خود را شروع کردند.
همه برندهای موفق نیز از جایی کوچک کار خود را شروع کردند.
2 – بازار امروز چه طرحی را میپسندد؟
برای موفقیت در ایجاد تولیدی لباس زنانه باید نیاز بازار را بهخوبی بررسی کنید. از خودتان بپرسید که امروز بازار چه طرحی را میپسندد؟ جای چه مدل لباسی در بازار امروز خالی است؟ آیا این طرح تی شرت میتواند گزینه خوبی برای مجالس رسمی باشد؟ آیا این مدل شومیز مجلسی با استقبال بازار مواجه میشود؟ بنابراین با پاسخ دادن به این سوالات میتوانید مشخص کنید که در حال حاضر چه طرحی از لباس زنانه توسط برندهای مطرح تولید نمیشود و جای آن در بازار مصرف خالی است.
به یاد داشته باشید که هدف شما فقط شناسایی یک پوشاک خاص نیست؛ بلکه باید به این سوال نیز پاسخ دهید که طرح موردنظر شما میتواند مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کند یا خیر؟
باید به این سوال نیز پاسخ دهید که طرح موردنظر شما میتواند مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کند یا خیر؟
3 – مخاطبان هدف خود را مشخص کنید
البته مشخص است که شما قصد دارید برای طیف خانمها لباس بدوزید و تولیدی خود را راهاندازی کنید. اما فراموش نکنید که این طیف بسیار گسترده است و شما در اقیانوسی بیانتها قدم گذاشتید! به همین دلیل قبل از هر چیز مشخص کنید که دقیقا قصد دارید در چه حوزهای کار کنید.
آیا میخواهید تولیدی لباس زنانه برای لباسهای نخی خنک راه بیاندازید؟ آیا پیراهن مجلسی مدنظر شما است و یا اینکه میخواهید یک تولیدی لباس زیر زنانه داشته باشید؟ با پاسخ دادن به این سوال مسیر خودتان را تا حد زیادی روشن میکنید و حجم وسیعی از دغدغه شما کاهش پیدا میکند.
4 – یک طراح حرفهای استخدام کنید
شما قصد دارید یک تولیدی لباس زنانه راهاندازی کنید و این کار چالشهای مختلفی دارد. حتی اگر در طراحی لباس هم توانمندیهایی داشته باشید، نمیتوانید تمام وقت خود را به آن اختصاص دهید. بنابراین از یک طراح حرفهای لباس کمک بگیرید. طرح موردنظر خودتان را با او در میان بگذارید و با هم به دیدگاه مشترکی در طراحی و تولید گزینه بهتر برسید.
اگر قصد دارید تولیدی پوشاک خود را داشته باشید، روچی اسمارت به عنوان اولین سامانه اینترنتی سفارش پوشاک در کنار شماست، کافی ست تصمیم بگیرید…
[smartslider3 slider=”9″]
مطالب مشابه:
- تولید شلوار زنانه، از آغاز تولید تا فروش
- آموزش کامل راه اندازی تولیدی لباس
- ایده های جذاب برای راه اندازی تولیدی پوشاک
- لیست تولیدی های پوشاک + آدرس و شماره تلفن
5 – چند همکار خوب استخدام کنید
مطمئنا شما قصد ندارید تمامی مراحل کار را به تنهایی پیش ببرید. در تولیدی لباس زنانه، کارهای ریزودرشتی وجود دارند که باید همه آنها با دقت و کیفیت کامل پیش برود تا نتیجه نهایی آن مطلوب و درجه یک باشد. خرید و تامین پارچه، برش، دوخت، طراحی و… کارهایی سخت و درعینحال نیازمند به دقت و کیفیت هستند که به تنهایی از پس همه آنها برنمیآیید.
بنابراین حتما به دنبال چند همکار مختلف برای پیشبرد کار خود باشید. البته در برخی موارد با انتخاب یک شریک خود و معتبر میتوانید تمامی این موارد را بهخوبی پیش ببرید. میتوانید تامین پارچههای مرغوب، همکاری در تولید و یا طراحی لباس را با همکار خود پیش ببرید و تا حد زیادی به مقصود خود نزدیک شوید.
6 – یک نام طلایی و خاص برای برند تجاری انتخاب کنید
شما برای راهاندازی تولیدی لباس زنانه، باید جوانب مختلفی را رعایت کنید. مطمئنا نمیخواهید در جای خود ساکن باشید؛ بنابراین به آینده فکر کنید و از همین امروز برای آن نقشه بکشید.
انتخاب یک نام تجاری خاص و منحصربهفرد و طراحی لوگویی جالب میتواند، آغاز راهی برای معروف شدن شما باشد. مشتریان شما خانمها هستند و در بیشتر موارد برندهایی با نامهای خاص که دارای داستانی جذاب است، دوست دارند.
انتخاب یک نام تجاری خاص و منحصربهفرد و طراحی لوگویی جالب میتواند، آغاز راهی برای معروف شدن شما باشد.
7 – اینفلوئنسرها را دست کم نگیرید!
شما در مسیری طولانی قدم گذاشتید و برای معرفی برند کاری و فروش محصولات خود نیاز به بازاریابی دارید. برای بازاریابی و معرفی برند کاری، راههای مختلفی با قیمتهای مختلف وجود دارند. اما میتوان گفت که در ابتدای مسیر، بازاریابی محصولات با تبلیغات ایفلوئنسرها گزینه مناسبی است.
در حال حاضر اینستاگرام تبدیل به یکی از محبوبترین پلتفرمهای مجازی در تمام جهان است. شما هم میتوانید از این محبوبیت به نفع برند تجاری و کسبوکار تولیدی لباس زنانه استفاده کنید. بسیاری از اینفلوئنسرها و بلاگرها در اینستاگرام فعالیت میکنند و در تبلیغ محصولات و برندهای تجاری فعالیت دارند.
از این ظرفیت استفاده کنید و با قیمت مناسب، نام تجاری خودتان را به همه معرفی کنید. البته خودتان هم در این فضا فعالیت خود را بیشتر کنید. داشتن یک صفحه در اینستاگرام و فعالیتهای مداوم در آن میتواند راه موفقیت را برای شما کوتاهتر و سریعتر کند.
پیشنهاد میکنیم مطلب مرتبط ما در این مورد، با عنوان : ” بازاریابی کامل لباس ” را از دست ندهید!
کلام پایانی
در این مطلب از روچی ویژگیهای مشترک تولیدیهای موفق لباس زنانه را بررسی کردیم. البته مراحل و نکات بیان شده تمام راه نیست و فاکتورهای مختلف دیگری نیز برای موفقیت در این راه مهم و تاثیرگذار هستند. اما نکات بیان شده میتواند در ابتدای راه تا حدود زیادی مسیر را برای شما روشن کند تا بدانید که چگونه و با چه کیفیتی حرکت کنید.
همچنین در ادامه مسیر ایجاد تولیدی لباس زنانه و رسیدن به ثباتی نسبی، باید به دنبال سرمایهگذاری و مشارکت با شرکای تجاری باشید. به عبارت دیگر با بزرگتر شدن کسبوکار خود نیاز به سرمایه بیشتر دارید و همکاری با یک شریک تجاری، روشی موثر برای افزایش درآمد در آینده و معرفی بهتر برند کاری شما خواهد بود.
منبع : masterclass.com
نویسنده : مرضیه سلگی
دیدگاهتان را بنویسید